LinkedIn dla przedsiębiorcy
Jak wykorzystać potencjał tego medium społecznościowego, aby więcej sprzedawać, zyskać rozpoznawalność i widoczność marki?
Jak wykorzystać potencjał tego medium społecznościowego, aby więcej sprzedawać, zyskać rozpoznawalność i widoczność marki?
Analiza SWOT najczęściej kojarzona jest z tworzeniem strategii firmy. Ale sprawdza się też świetnie w procesie samorozwoju i wskazywania nowych obszarów do doskonalenia.
Szybki tryb życia, ogrom pracy, ciągła aktywność zawodowa powodują, że pewne rzeczy robimy z automatu. Nie mamy czasu, by się na chwilę zatrzymać, zastanowić nad tym, czy w naszych działaniach nie powinniśmy czegoś zmienić.
Reiss Motivation Profile, w skrócie RMP, to narzędzie do profilowania motywacyjnego. Diagnozuje nasze potrzeby, czyli motywatory, którymi kierujemy się w codziennych zachowaniach i decyzjach.
Badanie FRIS jest zaawansowanym narzędziem rozwojowym dla przedsiębiorcy i menedżera, opartym na psychologii poznawczej, a zarazem prostym i praktycznym do zastosowania w zarządzaniu sobą w kontekście biznesowym.
Nasz mózg, by dobrze działać, potrzebuje regeneracji, tak jak mięśnie. Jak zwolnić i nie dać się stresowi?