Moje kompetencje

Wraz z kontem Google otrzymujemy spersonalizowany dostęp do YouTube – własny kanał. Możemy użyć go do celów marketingowych i komunikacyjnych, tworząc i publikując własne mini-produkcje filmowe.

W dobie, gdy biznes można prowadzić jedynie przy użyciu smartfonu, bardzo liczą się rozwiązania chmurowe, dzięki którym dostęp do ważnych materiałów i dokumentów mamy z każdego miejsca i możemy je współdzielić ze współpracownikami lub klientami.

Każdy z użytkowników urządzeń elektronicznych z dostępem do Internetu na pewno zetknął się z nazwą Google. Dziś to nie tylko wyszukiwarka z magicznym algorytmem PageRank, ale zintegrowany zestaw systemów operacyjnych, usług i narzędzi potrzebnych do eksploracji Sieci. I wspomagających przedsiębiorców.

Wszystko wskazuje na to, że kluczową kompetencją początkującego przedsiębiorcy jest… empatia. Dobre zrozumienie sytuacji i potrzeb potencjalnych klientów jest kluczowe, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty.

Podsumowanie dotychczasowych sukcesów i porażek oraz dyskusja o przyszłości biznesu mogą wydawać się trudnym wyzwaniem. Tymczasem wraz ze współpracownikami możesz poprowadzić angażujące spotkanie w formie warsztatowej, stosując jedną z poniższych technik.

Czy wiesz, kim są Twoi klienci? Jakie cechy ich łączą, a jakie dzielą? Jak zaoszczędzić czas, przygotowując się do procesu sprzedaży? Zacznij od segmentacji, która ułatwi Ci dotarcie do odpowiednich grup klientów.

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.