Moja firma

Wszystko wskazuje na to, że kluczową kompetencją początkującego przedsiębiorcy jest… empatia. Dobre zrozumienie sytuacji i potrzeb potencjalnych klientów jest kluczowe, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty.

Czy wiesz, kim są Twoi klienci? Jakie cechy ich łączą, a jakie dzielą? Jak zaoszczędzić czas, przygotowując się do procesu sprzedaży? Zacznij od segmentacji, która ułatwi Ci dotarcie do odpowiednich grup klientów.

fot. Pexels.com

Początkujący przedsiębiorcy zwykle mają za mało pieniędzy, materiałów, wsparcia lub czasu. Jednak ich zadaniem jest opracowanie rozwiązania - produktu, usługi, aplikacji mobilnej - które będzie przynosić pieniądze. Pomocne może być błyskawiczne prototypowanie. 

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.