Moja firma

fot. Adobe Stock

Masz już pomysł na biznes. Tylko gdzie znaleźć klientów? Jak twórczo popatrzeć na rynek i podzielić go w taki sposób, aby pozwolił Ci ich przyciągnąć? Dlaczego dzielimy rynek na wyodrębnione segmenty?

fot. AdobeStock.com

USP (z ang. unique selling proposition) to w tłumaczeniu dosłownym unikalna propozycja sprzedaży. Jest to wartość lub cecha, która wyróżnia naszą ofertę od pozostałych w danej branży. Chciałbyś wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać nowych klientów? Jeśli tak, to przystąp do opracowania USP (z ang. unique selling proposition) – odkryj i nazwij cechę, atrybut, czynnik, na których zbudujesz komunikację z klientami.

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.