Kreatywność, czyli sięgnij po nowe i odkrywcze
Kreatywności trzeba poszukiwać w obszarach, które na wstępie nie kojarzą się z użytecznością i logiką - w puszczeniu wodzy wyobraźni, zabawie, doświadczaniu teraźniejszości.
Kreatywności trzeba poszukiwać w obszarach, które na wstępie nie kojarzą się z użytecznością i logiką - w puszczeniu wodzy wyobraźni, zabawie, doświadczaniu teraźniejszości.
Przedsiębiorcom kreatywność przydaje się nie tylko w sferze kreowania nowych usług i produktów, ale również w zarządzaniu ludźmi, komunikacji marketingowej czy wreszcie rozwoju osobistym.
Wraz z kontem Google otrzymujemy spersonalizowany dostęp do YouTube – własny kanał. Możemy użyć go do celów marketingowych i komunikacyjnych, tworząc i publikując własne mini-produkcje filmowe.
Wiedza, którą posiadamy, wcale nie musi być w nas, może znajdować się w zasobach poza nami (np. bazach danych) i dopiero połączenie się z tymi zasobami czy bazami uruchamia proces uczenia się.
Kreatywność to w skrócie zdolność do tworzenia nowych, przydatnych rzeczy, konstruowania innowacyjnych rozwiązań, mających zastosowanie w otaczającym nas świecie.