Inspiratornia

Ze wszystkich portali społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugim najpopularniejszym portalem jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn. 

Czym dla młodych Polaków jest przedsiębiorczość i co o niej sądzą? Co stanowi dla nich najbardziej pożądaną ścieżkę kariery? Jak postrzegają prowadzenie firmy osoby posiadające własny biznes, a jak te, które dopiero chcą go założyć? Na te i inne pytania odpowiada badanie Fundacji Citi Handlowy i Fundacji THINK! „Młodzi a przedsiębiorczość”.

Jak 7 lat temu przekonałyśmy wszystkich wokół, że warto? - mówią założycielki firmy kosmetycznej MOKOSH: Anna Rutkowska-Didiuk oraz Anna Didiuk w rozmowie z Aleksandrą Cieślik dla Rozwijamy.edu.pl.

W ostatnim roku wzrosła liczba Polaków, którzy nie oszczędzają na konkretne, określone w czasie cele, ale na „czarną godzinę”, chęć zabezpieczenia przyszłości. Jednocześnie spadł odsetek Polaków deklarujących kontrolę nad swoimi wydatkami - wynika z raportu „Postawy Polaków wobec finansów” Fundacji Citi Handlowy i Fundacji THINK!

Czy zakupu dokonujemy, zwracając uwagę na sam produkt, czy na opakowanie, które jest efektowne, ale ostatecznie wyląduje w śmieciach? O zmianie konsumenckich nawyków rozmawiamy z Konradem Nowakowskim, prezesem Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań.

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.