Inspiratornia

Czy zakupu dokonujemy, zwracając uwagę na sam produkt, czy na opakowanie, które jest efektowne, ale ostatecznie wyląduje w śmieciach? O zmianie konsumenckich nawyków rozmawiamy z Konradem Nowakowskim, prezesem Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań.

W tworzeniu opakowań trzeba uwzględnić trzy aspekty - ekonomię, społeczeństwo i środowisko. O opakowaniach przyszłości i ekoprojektowaniu rozmawiamy z Konradem Nowakowskim, prezesem Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań.

Opakowania to znacząca część odpadów, które trafiają do naszych śmietników. Co musi się stać, by były bardziej ekologiczne, łatwiejsze do przetwarzania lub żeby było ich mniej  - rozmawiamy z Piotrem Barczakiem, ekspert ds. gospodarki o obiegu zamkniętym. 

W prowadzeniu firmy ważna jest praca nad charakterem, bo kompetencji można się nauczyć - mówi Bernard Fruga, trener zarządzania, mentor, autor książek biznesowych w rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak dla Rozwijamy.edu.pl.

Jak zmieni się rynek i biznes w perspektywie tego roku? Co czeka przedsiębiorców? Na jakie sygnały z rynku właściciele firm powinni zwrócić szczególną uwagę? - na te pytania odpowiada Piotr Kalisz, Główny ekonomista Citi Handlowy.

Zrównoważony rozwój to niezbędna dla przetrwania naszej planety strategia, która musi być obecna w polityce, biznesie, społeczeństwie - przekonuje Virginie Little, aktywistka i przedsiębiorczyni, propagatorka postaw zero waste w rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak dla Rozwijamy.edu.pl.

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.