Moja firma

Co ma wspólnego strategia biznesowa z teorią ewolucji? Dlaczego przedsiębiorcy powinni korzystać z taktyki Bruce’a Lee? Jak stać się “Chinami” swojej branży? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w prezentacji STRATEGIA NA NOWE CZASY Wojciecha Ławniczaka – moderatora procesów innowacji i twórcy modeli biznesowych opartych na podejściu human-centered.

Dzięki analizie SWOT można dostrzec szanse i je wykorzystać, zanim zrobi to konkurencja. Ocenić efektywność, podjąć przemyślane decyzje biznesowe i ustalić strategiczne plany działań tak, by lepiej stawiać czoła nowym wyzwaniom.

Narzędzia CRM nie zastąpią wytrwałych i przemyślanych działań, ale bez tych narzędzi nie sposób wykonać pracy sprzedażowej. Przedsiębiorca, bez względu na branżę, ma zapanować nad zdobywaniem klientów, ich obsługą i dbaniem o finanse.

fot. Fotolia.com

Przedsiębiorca zarządzający biznesem podejmuje wiele decyzji. Część z nich dotyczy bieżącego, operacyjnego działania, część wiąże się długoterminowymi planami rozwoju. Od tych decyzji i jakości ich wdrożenia zależy sukces lub porażka przedsięwzięcia - dlatego tak ważne jest aby podejmując je opierać się na danych i faktach - stosując podejście fact based decision making process.