Izabela Bernau-Ławniczak – szefowa projektów badawczych w Very Human Services oraz członkini Service Design Polska. Od 2017 roku wykładowczyni na Collegium Da Vinci, od 7 lat menadżerka produktu i projektantka usług/produktów spożywczych w KL Energy. W latach 90-tych zajmowała się marketingiem i PR-em. Zajmuje się rozwijaniem różnorodnych biznesów i usług (m.in. sprzedażowych, lotniskowych, bankowych, gastronomicznych, medycznych, muzealnych) w oparciu o potrzeby użytkowników i silne sygnały zmian rynkowych. Łączy doświadczenie strategiczne i umiejętności analityczne/badawcze z obszaru human centred design (customer experience, service design i design research), doradca mentoringowy. Współautorka narzędzia metodycznego “Otwarte Karty”. Inwestorka.
Sylwia Dąbrowska – zajmuje się content video marketingiem z naciskiem na strategiczne wykorzystanie video do budowania marki osobistej i rozwoju biznesu. Z jej wsparcia skorzystało do tej pory ponad 800 osób. Uczy pracy z i przed kamerą, budowania wizerunku, autoprezentacji medialnej. Pokazuje jak tworzyć świetne nagrania sprzętem, który już masz. Poza działaniami online i pracą z kamerą przygotowuje ludzi do wystąpień na scenie i realizuje produkcje video. Poprzez swoje live’y, video, artykuły na blogu i kursy online pokazuje, jak lepiej prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów. Od 2017 r. tworzy markę Teacherka.pl.
Monika Gawanowska – trener, strateg, coach, autorka książki "Marka osobista bez tajemnic". Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn. Od początku 2018 roku przeszkoliła kilka tysięcy osób online i offline. Wystąpiła przed mniejszą lub większą publicznością kilkadziesiąt razy. Autorka wielu publikacji, m.in. w magazynie „Tygrysy biznesu”, „Press”, „Marketing w Praktyce”, "Social media manager", "Lider branży edukacyjnej" oraz w "Dzienniku Gazecie Prawnej". Ekspert platformy Her Impact, na której dzieli się wiedzą o LinkedIn, wspierając kobiety w rozwijaniu ich kariery zawodowej. Współpracuje z osobami indywidualnymi, przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.
Katarzyna Gębala – przedsiębiorca, menadżer z ponad 25 letnim doświadczeniem, prezes zarządu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale pedagogicznym oraz studiów podyplomowych na wydziale zarządzania. Praktyk sprzedaży i zarządzania w branży FMCG z dużym doświadczeniem w budowaniu firmy od start-upu do kilkuset-osobowego zespołu, działającej na rynku polskim i w wielu krajach Europy, prowadzącej zarówno produkcję, jak i sprzedaż. W roku 2021 kierowana przez nią firma rodzinna pozyskała dużego inwestora branżowego i stała się częścią globalnej organizacji. Równolegle do standardowych obowiązków związanych z zarządzaniem intensywnie rosnącym biznesem ukończyła programy szkoleniowe z zakresu rozumienia mechanizmów zachowań grupowych i organizacyjnych, prowadzone przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz IGO Consultancy Services Ltd w Londynie, UK.
Małgorzata Gęca – współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste, działającego na rzecz niemarnowania zasobów naturalnych, promującego zapobieganie powstawania niepotrzebnych odpadów oraz zmianę wzorców produkcji i konsumpcji w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Autorka bloga Vademecum Zero Waste. Praktyk i ekspert, zawodowo zajmuje się edukacją ekologiczną i propagowaniem idei zero waste: działania i myślenia w ten sposób. Prowadzi warsztaty i prelekcje, podczas których dzieli się praktyczną wiedzą o tym, jak poruszać się w świecie, w którym jest mniej rzeczy, a więcej szczęścia, zdrowia, czasu i oszczędności.
Iwona Jagielska-Piwińska – od 2010 roku Prezes Zarządu firmy Bazarnik Sp. z o.o. Z wykształcenia ekonomista, magister zarządzania. Posiada ponad 16 letnie doświadczenie w pracy w działach marketingu oraz obsługi klienta, które pozwala jej na kompleksowe zarządzanie procesami mającymi wpływ na kondycję i rozwój firmy. Praktyk sprzedaży do klientów instytucjonalnych, indywidualnych oraz sektora publicznego. Dzięki osobistemu zaangażowaniu w procesy operacyjne, wsłuchiwanie się w potrzeby swoich partnerów handlowych, kreatywności, zdolnościom organizacyjnym, podejmowaniu wyzwań, prowadzone przez nią projekty biznesowe, w ostatnich latach także coraz częściej w e-commerce, odznaczają się wysoką skutecznością i efektywnością. Prywatnie miłośniczka sztuki jogi. Aktywny członek takich organizacji jak: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Klub Integracji Europejskiej oraz wieloletni partner Business Centre Club.
Justyna Jakubczyk – trenerka biznesu, konsultantka i projektantka doświadczeń klientów. Szkoli firmy z Customer Experience Management, wykłada na kierunku CX w Akademii Leona Kozmińskiego. Wspiera przedsiębiorcze osoby w odWAŻNYCH marzeniach zawodowo-biznesowych. Od 6 lat aktywnie pozyskuje klientów biznesowych na LinkedIn dzięki wiadomościom prywatnym i Social Selling. W 2023 r. zdobyła 83 klientów na konferencję online w ciągu miesiąca dzięki 3 postom i automatyzacji. Rozwija spółkę CX House, której sprzedaż w 90% jest oparta na LinkedIn. Współpracowała z IKEA, mBank, Deloitte, wakacje.pl, Axa Ubezpieczenia, Credit Agricole, mLeasing, Komisja Nadzoru Finansowego, Comarch Healthcare, Archicom. A wszystkie te współprace były możliwe dzięki marce eksperckiej na LinkedIn i dobrze opracowanej strategii sprzedaży B2B. Jej pasją jest taniec – dancehall i bachata oraz surfing i kitesurfing. Uwielbia workation i realizuje zlecenia online, pracując i podróżując m.in. po Portugalii, Maroko, Grecji, Sycylii, Albanii, Irlandii.
Julita Jaworska La Mantia – przedsiębiorczyni od 25 roku życia, od 2009 roku w sektorze usług i produkcji spożywczej. Producentka niszowych lodów konfekcjonowanych, odkrywająca nowe trendy dzięki doświadczeniu i intuicji prawdziwego badacza z pasją. Odpowiedzialna w firmie Mastro Lucibello za jakość, rozwój i wprowadzanie nowych produktów, jak też za zarządzanie zespołem. Absolwentka komunikacji społecznej na szwajcarskim Uniwersytecie w Lugano. Specjalizuje się w szkoleniach, mental coachingu. Pracuje ze start-upami, firmami rzemieślniczymi, jak też z różnorodnymi placówkami i organizacjami. Badacz nowych dróg biznesowych.
Olimpia Jenczek – specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych. Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival. W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO.
Aldona Laczycka – z wykształcenia ekonomista z zamiłowania finansista, przez kilka lat Dyrektor ryzyka kredytowego w jednym z zagranicznych banków w Polsce. Od ponad 15 lat przedsiębiorca, organizator konferencji biznesowych, a także specjalista od skalowania biznesu. Przez ostatnie lata mocno związana z motoryzacją w Polsce, szczególnie z branżą opon i kół, tworząca kilka niestandardowych innowacji dla rynku. Wiecznie zajęta w poszukiwaniu najlepiej możliwych rozwiązań dla klienta. Bardzo zaangażowana w rozwój swojego zespołu tak, aby atmosfera była zawsze pozytywna, a pracownicy chętni do uczestnictwa w działaniach wpływających na rozwój firmy. Bardzo mocno wierząca w ideę koncepcji Kaizen: „Nie przyjmuj do wiadomości, że czegoś się nie da zrobić lepiej”. Pracująca na stałe pomiędzy Polską a Wielką Brytanią.
Anna Ledwoń-Blacha – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat dzieli się wiedzą podczas szkoleń, kursów i warsztatów. Szkoliła w agencji Socjomania, obecnie jest trenerką w IAB Polska. Na sali szkoleniowej spędziła już ponad 2000 godzin. Wykładowczyni studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej, WSB w Gdańsku, Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja oraz Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Pracowała z takimi klientami jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji.
Sofia Lelakowska – ekspertka w dziedzinie rozwoju biznesu i transformacji. Od wielu lat rozwija i skutecznie wdraża strategie innowacji i zrównoważonego rozwoju. Uznana praktyczka optymalizacji portfolio, kategorii oraz procesów rozwoju innowacji i nowych produktów.
Doradza firmom w sytuacji zmiany: od wdrożenia nowej strategii rozwoju biznesu, rozwijanie nowych modeli biznesowych obiegu zamkniętego (GOZ), strategię marketingu, przez optymalizację wewnętrznych procesów aż po głęboką restrukturyzację asortymentu, kategorii czy też kompleksowe wdrożenia innowacji cyrkularnych. Dzieli się zdobytym doświadczeniami w projektach korporacyjnych, projektach ESG z małymi i średnimi firmami czy startapami w branżach: FMCG, Retail, Tech oraz Consumer Health Care. Warto wymienić wdrożenia dla Deloitte, Avon, Mars, Sanofi, Henkel, Unilever, Procter & Gamble oraz Metro Group, Makro Cash & Carry jak i Cyfra +, TikTok, CD Project, Blizzard, Activision, Saatchi & Saatchi. Prowadzi międzynarodowe projekty dla startupów wspierające innowacyjność, projekty ESG i przedsiębiorczość kobiet np.: z UN Women, Women Start-up Competition, Impact4Her oraz dla Avon Natura &Co Group. Działając w programach mentorskich, inspiruje i dzieli się swoim doświadczeniem z zespołami w Polsce, ale też na wszystkich kontynentach. Uważa, że prawdziwe zrozumienie klienta, jego potrzeb, oczekiwań i dążeń jest kluczowe w rozwoju produktów i działalności firm. Jako promotorka modelu szerokiej współpracy biznesowej, partnerstwa dla SDG i Aliansów Strategicznych, każdego dnia wspiera zrównoważony rozwój, łącząc w nowe innowacyjne rozwiązania doświadczenia i ekspertyzy z różnych branż, dziedzin czy firm.
Virginie Little – założycielka firmy doradczej ds. zrównoważonego rozwoju Little Greenfinity, współorganizator Targów Zero Waste w Polsce, współzałożycielka Fundacji One Planet, organizator konferencji pt. „Przedsiębiorcy zmieniają świat” mającej na celu edukację na rzecz przedsiębiorców społecznych, firm pozytywnego wpływu oraz nowych modeli ekonomicznych. Wolontariuszka w Smile Warsaw oraz Refood. W maju 2020 r. współautorka Listu Otwartego „Odbudujmy lepszy świat”. Autorka programów z obszaru zrównoważonego rozwoju dla firm, a także warsztatów i szkoleń uświadamiających na temat zero waste dla osób od 3 do 103 lat. Autorka pierwszego w Polsce programu półkolonii edukacyjnych dla dzieci od 3 do 10 lat poświęconego ograniczaniu wpływu na środowisko i promocji zdrowego stylu życia. Jako Francuzka mieszkająca kolejno w Szwecji, Polsce i Portugalii, której partnerem życiowym jest rodowity Amerykanin, wnosi do szkoleń i doradztwa dodatkowy pierwiastek multikulturowości oraz dobre praktyki stosowane w krajach całego świata.
Katarzyna Macek – mentorka, coach i doradczyni przedsiębiorców. W Tao Partner uczy świadomego tworzenia przyszłości biznesowej, zawodowej i osobistej. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Menadżerka z 20-letnim stażem w sektorach: gastronomicznym, edukacyjnym, OTC, retail. Tworzyła i rozwijała firmy, kreowała produkty i usługi oraz wprowadzała je na rynek. Zarządzała zarówno kilku, jak i ponad 150-osobowymi zespołami. Była odpowiedzialna za tworzenie i realizację planów marketingowych. Przez 3 lata pracowała w Buenos Aires dla sektora MŚP. Współzałożycielka autorskiej restauracji kuchni narodowej. Interdyscyplinarne wykształcenie pomaga jej holistycznie patrzeć na otaczającą rzeczywistość. Jest magistrem finansów i bankowości oraz technikiem elektronikiem, podyplomowo studiowała projektowanie graficzne ASP w Łodzi.Mówi po hiszpańsku i angielsku. Pasjonuje ją taoistyczna myśl filozoficzna. Praktykuje medytację i jogę. Jej atuty osobiste to ciekawość i intuicja.
Agnieszka Nowak – specjalistka w zakresie rozwoju biznesu. Jej pasja jest eksperymentowanie z nowymi podejściami i opracowywanie nowych rozwiązań, które pomaga organizacjom znaleźć rozwiązania, na szybko zmieniający się rynek. Dynamiczna Liderka z rozległą wiedzą i doświadczeniem w dziedzinach sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesowym i szkoleniach organizacyjnych. Posiada bardzo rozlegla wiedze w budowaniu i kierowaniu wysoce efektywnymi zespołami. Całą swoją karierę odbyła w Kanadzie, gdzie miała okazję pracować na stanowiskach kierowniczych w dziedzinach sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesowego zarówno dla firm z listy Fortune 500 (Abbott, Johnson & Johnson, Medtronic), jak i dla Start Ups. Jej doświadczenie z dużymi firmami z listy Fortune 500 i mniejszymi organizacjami obejmuje kategorie produktów związanych z opieką zdrowotną, pakietami towarów konsumpcyjnych i oprogramowaniem jako usługą. Agnieszka ukończyła studia na Uniwersytecie York (Bachelor of Arts) oraz uzyskała dyplom Master of Business Administration (MBA) z University of Phoenix
Aleksandra Paciorkiewicz – doradca podatkowy, specjalizuje się w prawie podatkowym, w szczególności w podatku od towarów i usług, podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych oraz prawie systemu ubezpieczeń społecznych. Jej doświadczenie obejmuje również doradztwo podatkowe w prawie korporacyjnym w obszarach zakładania, przekształceń i likwidacji różnych form prowadzenia działalności, a także transakcyjnym przy weryfikacji zgodności umów z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. W czasie obowiązywania pandemii doradzała Klientom w pozyskiwaniu dotacji z tarcz antykryzysowym i ich rozliczania.
Diana Pieczyńska – ekspertka ds. zarządzania jakością (CS QA) w procesach obsługi klienta oraz certyfikowany mentor EMCC. Wieloletnie doświadczenie zdobyła w międzynarodowym środowisku, pracując m.in. w sektorze finansowym i game development. Wiedzą i umiejętnościami dzieli się z zespołem obsługi klienta w firmie Ten Square Games – wspiera w rozwoju kompetencji miękkich oraz w realizacji celów. Jest odpowiedzialna za proces skutecznej komunikacji z klientem oraz doskonalenie strategii jakości w tym zakresie. Jej prywatne zainteresowania krążą wokół rozwoju, motywacji i osobowości człowieka, stąd chętnie sięga po lektury związane z samorozwojem, psychologią, coachingiem. Aktualnie jest w trakcie certyfikacji z life & business coachingu na poziomie Coach Praktyk. Prywatnie mama dwojga nastolatków, uwielbia gry komputerowe i planszowe. Miłośniczka psów rasy Border Collie.
Joanna Religa – dyplomowany i certyfikowany coach i mentor EMCC, Reiss Motivation Profile® coach, Reiss Profile® Master z certyfikatem Reiss Motivation Profile® - najnowszej metody diagnozowania indywidualnych wewnętrznych potrzeb człowieka, ekspert RMP w relacji z Klientem Indywidualnym w Instytucie Durkalskiego RMP Polska, egzaminator osób certyfikujących się na Reiss Profile® Mastera.
Katarzyna Stochaj – specjalista w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego oraz prawa pracy. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie jako radca prawny świadcząc obsługę prawną zarówno w ramach stosunku pracy, jak i w ramach prowadzonej samodzielnie przez ponad 10 lat Kancelarii Prawnej. Na przestrzeni swojej kariery zawodowej zajmowała się kompleksową obsługą prawną zarówno podmiotów gospodarczych, w tym spółek, jak i instytucji rządowych i samorządowych, obejmując szerokie spektrum spraw towarzyszących działalności tych podmiotów, począwszy od spraw organizacyjnych, poprzez sprawy bieżące, pracownicze, zawieranie różnego typu umów oraz zastępstwo procesowe. Uczestniczyła również czynnie w procesach tworzenia różnych form podmiotów gospodarczych oraz w ich przekształceniach. Szczególnym obszarem aktywności jest proces negocjacji, tworzenia i zawierania umów regulujących zasady współpracy partnerów biznesowych.
Marta Sulimowicz – przedsiębiorca, menadżer z ponad 20 letnim doświadczeniem, dyrektor finansowy. Ekspert z zakresu sprzedaży, zakupów oraz administracji publicznej. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego na wydziale zarządzania, marketingu, psychologii ekonomicznej, studiów doktoranckich na Wydziale Ekonomii w Instytucie Pracy i Spraw Społecznych w Warszawie oraz studiów podyplomowych na wydziale rachunkowości i zarządzania finansami w jednostkach sektora finansów publicznych w Akademii Leona Koźmińskiego, Podatki i prawo podatkowe na Wydziale Prawa i Administracji UW; Administracja w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego UW oraz Menadżer jakości w Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie lubi czytać książki biograficzne i psychologiczne, jej pasją są podróże i gotowanie.
Magdalena Sułek-Domańska – ekspert w obszarze komunikacji i zrównoważonego rozwoju; posiada bogate doświadczenie w pracy w komunikacji (korporacyjna, lokalna, wewnętrzna, konsultacje społeczne, sytuacje kryzysowe), które zdobywała w firmach z branży B2B, FMCG, NGO. Zajmowała się komunikacją w PwC, Stowarzyszeniu Przyjaciół Integracji, agendzie ONZ ds. Rozwoju, Danone i ENERIS (największej polskiej firmie ochrony środowiska). Równocześnie przez lata rozwijała swoje umiejętności w obszarze ESG, od prowadzenia projektów społecznych, po rozwijanie działań z zakresu edukacji ekologicznej czy gospodarki obiegu zamkniętego, po raportowanie niefinansowe w standardach krajowych i międzynarodowych. Tworzyła międzysektorowe inicjatywy tj. Koalicja 5 frakcji (5frakcji.pl), Koalicja BHP (koalicjabhp.pl) rozwiązania z obszaru innowacji społecznych.Dzięki kreatywności, zdolnościom organizacyjnym i zaangażowaniu, realizowane przez nią działania odznaczają się wysoką skutecznością i efektywnością. Facylitator społeczny, ceni pracę z ludźmi i możliwość dialogu, wierzy w efekt synergii.
Joanna Szczegielniak – posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami. Założycielka Open Your Mind Lab. Od 12 lat zarządza Agencją ATW Communications. Z wykształcenia - biofizyk, z doświadczenia - marketingowiec z 20-letnim stażem. Specjalizuje się w zastosowaniu AI w marketingu, neuromarketingu, opracowywaniu i realizacji strategii marketingowych dla firm oraz programów społecznych i edukacyjnych, identyfikacji szans i rozwoju biznesu. Pracowała w międzynarodowych korporacjach w działach komunikacji korporacyjnej i marketingowej: PwC oraz Bayer. Zrealizowała ponad 200 projektów komunikacyjnych dla firm z sektora FMCG, zdrowia, energetyki, ochrony środowiska oraz mody. Opracowywała komunikację procesów restrukturyzacyjnych i przygotowujących do debiutu giełdowego firm m.in. CEZ i ENEA. Zrealizowane przez nią projekty kilkukrotnie były nagradzane międzynarodowymi i krajowymi nagrodami m.in.: IPRA, Bulldog CSR, Buldog Media Relations oraz wyróżnieniami Złote Spinacze. Jej działania wielokrotnie przyczyniły się do kilkusetprocentowych wzrostów sprzedaży produktów i usług klientów.
Urszula Szwed – współautorka produktu „Otwarte karty” - autorskiego narzędzia pomagającego grupom zamieniać się w usprawniać dialog i poprawiać, poprawiać komfort i atmosferę pracy. Od 8 lat współłaścicielka studia projektowe Dinksy (odpowiedzialna za rozwój biznesu oraz sprzedaż produktów i usług), doradczyni biznesowa pomagająca małym i małym firmom osiągającym wielkie cele związane ze sprzedażą. W latach 2010-13 dyrektor kreatywny w grupie marketingowej ArtGroup. W poprzednich poprzednich wydarzeniach wydarzenia i konsultantka wizualna (EuroZet, agencja PR-owska, Festiwal Producentów Filmowych „RegioFun”). Mentorka w programach poprawiających rozwój młodych biznesów. Laureatka nagród Śląska Rzecz oraz nagrody Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych za projektowanie innowacyjnych produktów i usług.
Inga Tymińska – przedsiębiorca, współzałożycielka i inicjatorka firmy EduBroker Sp. z o.o., której misją jest promowanie na polskim rynku wysokiej jakości usług szkoleniowych. Jako Prezes Zarządu kieruje ponad 20-osobowym zespołem – zarządza pracą działu doradców szkoleniowych, tworzy plany rozwojowe firmy oraz dba o kontakt z kluczowymi klientami i partnerami. Ekspertka w zakresie doradztwa szkoleniowego, metodyki szkoleń, współtwórczyni ścieżki karier. Pomaga w doborze sprawdzonych oferentów usług HR. Specjalizuje się w przygotowaniu koncepcyjnym i prowadzeniu projektów o charakterze wieloetapowym i projektowym, wymagającym ścisłej współpracy z firmą klienta. Wdraża procesy i rozwiązania. Jako reprezentantka firmy brała udział w prelekcjach poświęconych rynkowi szkoleń. W tym roku została uhonorowana tytułem Lidera profesjonalnego doradztwa na rynku szkoleń w konkursie Polish Businesswoman Awards.
Małgorzata Wardaszka-Deręgowska – strateżka marki i komunikacji, zanurzona w nurcie HCD (human centered design), moderatorka Design Thinking. Na co dzień pracuje z firmami z sektora MŚP, a także z młodymi, dopiero startującymi biznesami. Twórczyni podcastu "Marki Testowane na Ludziach", w którym udowadnia, że małe biznesy mogą mieć wielkie strategie. W ramach Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii im. Leona Koźmińskiego prowadzi ze studentami zajęcia z projektowania strategii marki w duchu H2H.
Izabella Woźnicka – adwokat WP LAW KANCELARIA PRAWNA WOŹNICCY & PARTNERS, mentor, szkoleniowiec. Specjalizuje się w postępowaniach sądowych z zakresu prawa gospodarczego, cywilnego, w tym w skomplikowanych procesach odszkodowawczych, reprezentuje również Klientów w postępowaniach ekstradycyjnych i deportacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów gospodarczych. Wspiera Startup’y, doradza stowarzyszeniom oraz fundacjom. Doradza klientom w zakresie organizowania działalności gospodarczej, przeprowadzając dla nich audyty, tworząc schematy działania oraz wdrażając procedury dla ich prawidłowego funkcjonowania.
Krystyna Zduńska – liderka, mentorka i coach. Z wykształcenia ekonomistka, finansistka i menadżerka. Doświadczenie zdobywała jako audytor w EY, posiada kwalifikacje ACCA i licencję Biegłego Rewidenta. Większość zawodowego życia pełniła rolę Dyrektora Finansowego/CFO. W randze Prokurenta lub Członka Zarządu nadzorowała interdyscyplinarne projekty rozwojowe i zarządzała zmianą. W międzynarodowym środowisku przez blisko 3 dekady budowała zespoły i motywowała do rozwoju. Wdrażała strategie uzdrawiające i rozwijające organizacje, głównie w sektorze handlu detalicznego (branże takie jak farmacja, spożywcze covenience, technologie i elektronika), które przynosiły wielokrotną poprawę zyskowności i rosnące obroty. Fascynuje ją przebudowa procesów, wdrażanie usprawnień, które dają świeży wiatr w żagle organizacjom. Interesuje ją mentoring biznesowy i life coaching. Ta pasja zaowocowała certyfikatem EMCC mentora i coacha praktyka. Matka dwójki nastolatków i wciąż zakochana żona. Kocha ludzi i dobrą zabawę: tańce, narty, sporty wodne… i podróże.
Anna Bichta – Prezeska Zarządu Fundacji Think! Absolwentka MBA Thames Valley University, EMCC Certyfikowany Coach, Reiss Motivation Profile Master Coach, trenerka, wykładowczyni, mentorka. W Fundacji Think! odpowiedzialna za nawiązywanie współpracy z partnerami, opracowywanie koncepcji projektów, kierowanie zespołami projektowymi, tworzenie merytorycznych treści na portale wiedzowe, szkolenia, konsultacje biznesowe, mentoring. Doświadczona menadżerka z ponad 20 letnim doświadczeniem w realizacji projektów dla sektora wyspecjalizowanych usług dla biznesu w obszarze doradztwa, badań i analiz rynku, sprzedaży usług, usprawnianiu procesów biznesowych dla sektorów: m.in. FMCG, edukacyjnego, telekomunikacyjnego, finansowego, motoryzacyjnego, budowlanego, wzornictwa przemysłowego.
Małgorzata Polak – wiceprezes zarządu Fundacji Think! Socjolog, z ponad 15 letnim doświadczeniem w przygotowaniu i koordynacji projektów finansowanych ze środków unijnych, zagranicznych i krajowych. Doświadczenie biznesowe zdobywała w instytucjach finansowych, venture capital oraz instytucie naukowym. Opracowywała, kierowała projektami i zespołami w zakresie edukacji, kultury, aktywizacji społecznej, zawodowej i przedsiębiorczości. W programie wykorzystuje swoje umiejętności analityczne w konsultacjach prowadzonych z młodymi przedsiębiorcami. Wierzy, że we współpracy z innymi, w spotkaniach i relacjach z ludźmi tkwi ogromna sprawcza siła. Odpowiedzialna za tworzenie treści merytorycznych portalu Rozwijamy.edu.pl oraz szkoleniowych, rozwój i kierowanie Programem Rozwoju Przedsiębiorczości i portalem Rozwijamy.edu.pl.
Patryk Adamczyk – współzałożyciel i dyrektor zarządzający Be About | Hybrid Agency. W poprzedniej roli jako dyrektor projektów strategicznych, a następnie dyrektor marketingu i obsługi klienta Grupy Absolvent. W ostatnich latach jako brand manager segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360. Karierę w obszarze marketingu zdobywał m.in. w firmie kosmetycznej Johnson&Johnson, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku i komunikacji dla kilku marek w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event). Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych. W PRP odpowiedzialny za prowadzenie warsztatów w zakresie marketingu i budowania unikalnej wartości sprzedaży oraz konsultacje indywidualne pomysłów biznesowych.
Paweł Augustyn – posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami z różnych branż, m.in. z sektora chemicznego, deweloperskiego oraz logistycznego. Jako członek zarządu firm był odpowiedzialny za procesy inwestycyjne, tworzenie i rozwój struktur biznesowych, usprawnianie pracy, zarządzanie przejętymi firmami. W latach 1998-2002 był Członkiem Zarządu CIECH S.A. Zdobył doświadczenie w branży nieruchomości jako CEO w firmach Polski Holding Nieruchomości S.A. i Restaura and Capital Park. Pracował z Grupą ENERIS od połowy 2017 do połowy 2023r. jako Prezes Zarządu. W tym czasie Eneris zwiększył przychody blisko 3 krotnie a EBITDA ponad 6 krotnie. Obecnie zarządza projektem H2 Energy – wytwarzanie zielonego wodoru.
Krzysztof Bazyl – Talent Management Mentor, menadżer, coach, trener i konsultant, partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, procesami i projektami w największych międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz B2B. Zdobywał wiedzę, pracując w różnych obszarach organizacji takich jak: operacyjny, finansowy, a największą część przeznaczając na zarządzanie sprzedażą i marketingiem. Od lat prowadzi treningi z zakresu tworzenia strategii firm, biznes planów, zarządzania zespołem, zarządzania kluczowymi klientami, a także z obszarów efektywności sprzedaży i cross sellingu. Od 2012 prowadzi mentoring i life coaching dla kadry menadżerskiej. Prowadził Szkołę Trenerów Biznesu w ALK w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, trenerem metodologii FRIS. Jako konsultant doradza w dużych firmach polskich i międzynarodowych. Jest członkiem rady programowej PRP.
Grzegorz Boguszewski – psycholog z dziesięcioletnim doświadczeniem w międzynarodowym biznesie i indywidualnej pracy z klientami z obszaru high performance (przedsiębiorcy, żołnierze, wolne zawody). Menadżer projektów rozwojowych (RMP Polska). Praktyk CX B2B i B2C – zarządzanie kompleksową obsługą klienta i procesem sprzedaży (m.in. Jaguar Land Rover). Wcześniej zaangażowany w tworzenie narzędzi do pomiaru inteligencji i osobowości oraz projekty z obszaru neuronauki (Wydział Psychologii UW, Instytut Biologii Doświadczalnej, Pracownia Testów Psychologicznych). Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Warszawskiej.
Mateusz Borowiecki – wieloletni praktyk, pasjonat, ekspert branży zakupowej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami zakupowymi i konsultingowymi (m.in. w sektorze finansowym, medycznym). Specjalista we wdrożeniach kompleksowych systemów zakupowych oraz narzędzi IT (Ivalua, NextBuy). Zarządzał projektami optymalizacyjnymi na skalę europejską oraz globalną. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się w ramach konferencji branżowych, spotkań, szkoleń, wykładów dla studentów (ALK w Warszawie oraz WSB we Wrocławiu). Jest autorem licznych publikacji dot. zarządzania łańcuchem dostaw.
Arkadiusz Dyl – trener, coach, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 15 lat pełnienia funkcji menedżerskich i specjalistycznych w firmach o profilu sprzedażowym i usługowym. Od 2001 jest przedsiębiorcą. Świadczy usługi doradcze, szkoleniowe i coachingowe. Certyfikowany Coach International Coaching Community, konsultant i doradca biznesowy. Absolwent programu „The Essential of Systemic Coaching and Constellations” CCE, ICF. Absolwent socjologii Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jest autorem programów szkoleniowych z dziedziny coachingu menedżerskiego, kompetencji przedsiębiorczych, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi treningi umiejętności, wykorzystując metodologię warsztatową – organizowania i wykorzystywania doświadczeń uczestników, dzięki czemu odbiorcy jego szkoleń podkreślają ich praktyczność. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Prawa i Zarządzania im. Chodkowskiej w Warszawie. Pasjonat rozwoju osobistego ludzi, mądrych książek, dalekich podróży. W Programie prowadzi szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych, sprzedaży i marketingu.
Karol Gagatko – adept sztuk social media i digital marketing. Od 2017 do 2019 roku zawodowo związany z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie współtworzył całość komunikacji w Internecie, a z którą jako wolontariusz działał już od 2013 roku. W roli prelegenta uczestniczył m.in. w Czwartkach Social Media i TechKlubach. Prowadził szkolenia m.in. dla Eurodesku, Fundacji FRSI, Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Bielańskiego Integratora Przedsiębiorczych czy Bielańskiej Akademii Umiejętności. Miał także okazję występować na Content Espresso, Digital Workplace Meetup i Finale Programu Projektor - Wolontariat Studencki. W ramach pracy w Fundacji WOŚP współorganizował i prowadził prelekcje w ramach szkoleń dla grup medialnych działających w ramach Pokojowego Patrolu, zajmującego się komunikacją fundacji podczas takich wydarzeń, jak choćby Finał WOŚP czy Festiwal Pol'and'Rock. Ukończył stosunki międzynarodowe na UJ w Krakowie. Aktualnie związany z agencją Plej, gdzie współtworzy komunikację w mediach społecznościowych jednej z największej sieci komórkowej w Polsce.
Karol Górnowicz – odpowiada za rozwój biznesu Skriware jako CEO od lutego 2017. Z powodzeniem przekształcił Skriware, ze startupu produkującego drukarki 3D, w producenta oryginalnego ekosystemu edukacyjnego opartego o metodykę STEAM. Karol jest ekspertem od rozwoju startupów z rozległą wiedzą z zakresu zarządzania, EdTech i edukacji STEAM. Jego celem jest wspieranie instytucji edukacyjnych w nauczaniu umiejętności XXI wieku poprzez włączanie do zajęć programowania, projektowania cyfrowego i robotyki oraz wzbogacanie systemu edukacyjnego o druk 3D i programowalne roboty. Karol z sukcesem wprowadził rozwiązania Skriware na rynki Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej oraz Europy Środkowej i Wschodniej. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Rotterdam School of Management.
Marcin Górzyński – przedsiębiorca, inwestor, menedżer, podróżnik i fotograf. W 1995 r. ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Pracując jako kierownik / dyrektor (Profile korporacyjne (Grupa DDB), Henkel i Philips), kontynuował kształcenie podyplomowe (studia doktoranckie) na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania. W 2000 roku założył Aquila Park Sp. z o.o. - firmę zajmującą się inwestycjami oraz budową hoteli i mieszkań. Obecnie zarządza grupą firm pod marką Aquila, w tym czterogwiazdkowym hotelem Holiday Inn Warszawa-Józefów oraz treningowym polem golfowym. Członek Young Presidents’ Organization - YPO (to największa globalna społeczność liderów biznesu przekonanych, że świat potrzebuje lepszych liderów). Założyciel i prezes (1991-1994) pierwszego w Polsce Rotaract Club Warsaw - młodzieżowej organizacji Rotary. Członek Rady Fundacji Instytutu Fotografii Fort - IFF oraz Stowarzyszenia Polskich Artystów Fotografików - ZPAF.
Dominik Goss – founder, CEO w INWEDO, który wierzy, że technologia jest po to, aby wspierać nas w życiu i w pracy, a w Inwedo dba o to, by tworzone przez firmę produkty cyfrowe realnie asystowały człowiekowi. Kończąc Google Leadership Academy, przekonał się, jak wielką przyjemność czerpie z praktykowania mądrego przywództwa, które rozumie jako dawanie innym uczestniczkom i uczestnikom przestrzeni i pomocy. Pochodzi z Łodzi i angażuje się w łódzką społeczność founderów i IT, m. in. kolacje Inicjatywy Łódzkich Firm IT, czy współorganizuje konferencje altWork.
Paweł Grzesik – właściciel firmy szkoleniowej Re-Aktor, pracuje jako trener Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Trener biznesu, coach, aktor, reżyser. Opracował autorską metodę szkoleń technikami teatralnymi Re-Aktor. Odbył wiele kursów trenerskich i warsztatów, m.in. międzynarodowe szkolenia w Anglii, na Malcie i Belgii ukończone tytułem międzynarodowego trenera DBY-N. Realizował szkolenia dla firm m.in. z branży finansowej, doradczej, produkcyjnej, a także dla instytucji kulturalnych. Absolwent Polonistyki na UJ oraz Coachingu w Biznesie na UE w Krakowie. Współpracuje z Fundacją Think! jako trener i autor artykułów do Rozwijamy.edu.pl w ramach Programu Rozwoju Przedsiębiorczości.
Krzysztof Karolczak – współwłaściciel firmy Inwedo sp. z o.o. tworzącej oprogramowanie dla firm, które chcą zmieniać świat. Zaangażowany jako doradca, współzałożyciel lub inwestor w projekty m.in. zbiletem.pl, HelloHere, Timble.us. Od 15 lat związany z IT, wspierając projekty aplikacji webowych i mobilnych zarówno dla startupów, jak i firm z sektora enterprise. Mieszkając w 6 krajach od US do Japonii miał okazję pracować w multikulturowych zespołach i poznać specyfikę rynku amerykańskiego oraz rynków skandynawskich i azjatyckich. Z zamiłowania żeglarz i instruktor żeglarstwa oraz podróżnik zakochany w Azji.
Marcin Kowalski – Absolwent Politechniki Łódzkiej na wydziale Elektrotechniki i Elektroniki. Absolwent podyplomowych studiów zarządzania na SWPS w Warszawie. Ma 20-letnie doświadczenie w pracy dla dużych klientów z sektora finansowego i telekomunikacyjnego. CTO w GFT Poland, gdzie odpowiada za technologiczną strategię organizacji i strategię Go-To-Market. Zarządza kilkudziesięcioosobowym zespołem kluczowych ekspertów dziedzinowych. Specjalizuje się w usługach IT dla rynków finansowych, transformacji cyfrowej, migracji do chmury, strategii zarządzania danymi i w zastosowaniach sztucznej inteligencji. Ma doświadczenie w programach mentoringowych zarówno jako mentor, jak i mentee. Stawia na strategię, odpowiedzialność i mierzalne efekty. Poza biurem Marcin zajmuje się grą na perkusji i fotografią, jest tatą 7-latka,
Jarosław Legięć – socjolog, doktor nauk humanistycznych, absolwent MBA, certyfikowany trener biznesu i sprzedaży. Posiada praktykę w tworzeniu programów szkoleniowych oraz prowadzeniu szkoleń i treningów z zakresu szeroko pojętego zarządzania i kompetencji miękkich. Doświadczenie biznesowe zdobył między innymi w: British American Tobacco, FoodCare, Kamis S.A, Heineken - Grupa Żywiec. Posiada kompetencje i umiejętności: znajomość praktycznych zagadnień związanych z zarządzaniem i sprzedażą, kierowanie zespołem sprzedażowym, organizacja czasu pracy i wyznaczanie priorytetów, negocjacje w biznesie, wdrażanie systemu ocen pracowniczych, rozwój kompetencji miękkich u sprzedawców i kadry zarządzającej. Obecnie pełni funkcję menadżera i trenera w Citi Handlowym.
Wojciech Ławniczak – Ceo Very Human Services. Doświadczony strateg, moderator procesów innowacyjnych, przedsiębiorca. Jeden z pionierów service design w Polsce, współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem. Współpracuje z firmami i organizacjami w obszarze strategii, innowacji i designu. Inwestuje w modelu venture design.
Paweł Mazur – Senior Project Manager w departamencie Technologii AML w Citi. Certyfikowany przez PMI Project Manager mający za sobą wiele istotnych wdrożeń produktów w Citi, zarówno w zakresie systemów IT, procesów operacyjnych Citi, jak również dedykowanych rozwiązań dla klientów banku. Długoletni pracownik Citi z dwudziestoletnim doświadczeniem. W latach 2008-2012 współwłaściciel firmy zajmującej się wsparciem IT dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki pracy w wielu organizacjach, departamentach Citi poznał wiele aspektów działania organizacji i współpracy z innymi podmiotami, zarówno w zakresie praktyk funkcjonujących na rynku, jak również ich funkcjonowania w polskim i międzynarodowym otoczeniu prawnym.
Igor Noremberg – jako Strategy Manager odpowiada za realizację strategii w firmie UNIQA. Pasjonat startupów, innowacyjnych technologii oraz zarządzania przez strategię. Konsultant biznesowy i kierownik projektu z doświadczeniem w realizacji projektów strategicznych dla branży energetycznej i finansowej. Projektował i wdrażał procesy badawczo-rozwojowe, w tym metodykę portfelowego zarządzania innowacyjnymi projektami oraz realizował audyty innowacyjności w przedsiębiorstwach. Koordynował proces scoutingu w Programie PilotMaker Elektro ScaleUp, odpowiadając za zidentyfikowanie ponad 120 startupów w obszarze elektromobilności. Rozwijał proces zarządzania innowacjami w branży bankowości, przewodząc zespołowi odpowiedzialnemu za budowanie relacji z fintechami. Praktyk akademicki, z doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów projektowych z metodyki Lean Startup na Politechnice Warszawskiej oraz w Akademii Leona Koźmińskiego. Mentor oraz doradca startupów.
Dariusz Piwiński – ekspert ds. sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczeniem zdobytym na stanowiskach kierowniczych, w czołowych firmach z branż automotive, retail i FMCG. Zwiększa skuteczność procesów biznesowych, z powodzeniem łącząc obszary twarde i miękkie w zarządzaniu. Jako praktyk i coach wspiera organizacje w zarządzaniu. Wdraża złożone procesy m.in. restrukturyzacyjne, zmiany organizacyjne, systemy wynagrodzeń wiążące aktywność handlową z celami, motywacją i jakością. Ponadto doradza w analizie i zarządzaniu zmianą. Jako trade manager odpowiadał także za sprzedaż wielokanałową, w tym realizację celów ilościowych i jakościowych. Specjalizuje się również w negocjacjach biznesowych. Aktualnie pracuje w firmie 4Result, wcześniej w VW Group Polska.
Tomasz Poniński – Doświadczony Business Developer w branżach technologicznych. Współzałożyc
Michał Pyka – wiceprezes AEDMAX.PL, ratownik medyczny, pielęgniarka, strażak – ratownik wysokościowy. AEDMAX.PL, której jest współzałożycielem prowadzi działalność od 2012 roku. Firma dostarcza apteczki, defibrylatory i inne sprzęty ratujące życia, oraz szkoli z zakresu pierwszej pomocy. Razem ze swoim wspólnikiem zaczęli od biura w McDonaldzie, po trzech latach zespół składał się z 6 osób, dzisiaj zatrudniają 16 osób i generują 15 mln. obrotu rocznie. Przez pierwszych kilka lat spotykali się z każdym klientem osobiście, jeżdżąc po Polsce i robiąc po 90 tyś. km rocznie. W 2017 r. zdecydowali się, że budują pierwszy sklep internetowy - raczej jako katalog internetowy produktów. Dzisiaj wszystkie strony i sklepy internetowe "przyprowadzają im" 95% klientów, a 30% transakcji odbywa się online. Wiedzą, że za 3 lata zdecydowana większość transakcji będzie odbywać się w sieci. Dlatego inwestują w internety praktycznie wszystkie zyski, bo wiedzą, że to się opłaci.
Grzegorz Skibiński – Senior HR Operations Manager w Fujitsu Technology Solutions, współzałożyciel think tanku HR Influencers, członek Executive Education Advisory Board na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich, zbudowane na pracy zarówno w administracji rządowej, jak i firmach wdrożeniowych z branży IT oraz globalnych korporacjach. Realizował wiele projektów z zakresu zarządzania ludźmi, a także wdrożeń systemów informatycznych w tym również w okresie fuzji banków. Lider licznych projektów Wolontariatu oraz propagator idei CSR’u. Czynnie wspiera Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu oraz Fundację im. Leopolda Kronenberga.
Mirosław Stochaj – specjalista z zakresu rachunkowości zarządczej i kontrolingu komercyjnego. Posiada ponad 25 lat doświadczeń w finansach przedsiębiorstw, zarządzaniu ludźmi oraz kierowaniu grupami projektowymi w międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz Medical Devices & Equipment. Zdobył wiedzę, pracując w różnych obszarach finansów, wsparcia biznesowego oraz w działach komercyjnych, gdzie jako manager był odpowiedzialny za zarządzanie wieloosobowymi zespołami, za tworzenie i realizację strategii finansowej, biznes planów, za prowadzenie projektów rozwojowych i restrukturyzacyjnych. Od wielu lat prowadzi treningi i pracuje jako konsultant z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw i kontrolingu finansowego, prowadząc warsztaty i szkolenia między innymi we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie (moduły finansowe na Podyplomowych Studiach Zarządzania Sprzedażą oraz MBA IT), a także realizując bezpośrednio projekty konsultingowo - szkoleniowe z zakresu finansów dla działów komercyjnych. W tym charakterze współpracował z dużymi firmami polskimi i międzynarodowymi. W Programie prowadzi warsztaty z planowania i zarządzania finansami w firmie.
Wojciech Wereszko – twórca i właściciel True Leader, były oficer JW GROM i Formoza, przywódca, praktyk w zakresie planowania i motywowania.Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia. Obecne koncentruje się na budowaniu efektywnych zespołów zadaniowo-projektowych (z wykorzystaniem metodologii FRIS i Facet5), zarządzaniu i ocenie ryzyka w projektach, budowaniu długofalowych strategii biznesowych. Wspiera kadrę zarządzającą w kierowaniu procesami produkcyjnymi. Pracuje z firmami z branży IT w tworzeniu spójnych koncepcyjnie i efektywnych zespołów programistycznych. Przenosi w środowisko biznesu standardy skuteczności i jakości wywodzące się ze świata sił specjalnych. Trener i mentor w Programie Rozwoju Przedsiębiorczości.
Krzysztof Wroński – specjalista marketingu i analityki internetowej. Właściciel firmy szkoleniowo konsultingowej SEMhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in. Magazyn Online Marketing, Marketer plus. Jego specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadził kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiada wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkolił też i udzielał konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash ...a nawet samo Google. W 2013 roku zdał egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce.
Tomasz Zaręba – od 1997 roku pracuje w Citibank, zajmując różne role technologiczne – od podstawowych inżynierskich, poprzez kierowanie mniejszymi i większymi zespołami aż po zarządzanie globalnymi projektami i funkcjami. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie managerskie, głównie związane z zasobami ludzkimi jak i budowaniem i doskonaleniem procesów i usług. Od ponad 15 lat pracuje w międzynarodowym środowisku, mając ścisłych współpracowników na wszystkich kontynentach i wykorzystując różnorodność kultur do zwiększenia efektywności. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, działając programach mentorskich w Citi oraz udzielając się w organizacji ABSL (Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych).