Inspiratornia

fot. zasoby Mimello

O pomyśle na biznes opartym na pasji, trudnych początkach i umiejętności łączenia ról rodzinnych i zawodowych Redakcji Rozwijamy.edu.pl opowiadają Kamila i Michał Niewidomscy – założyciele firmy Mimello.

fot. Patrycja Lorek

O niełatwych początkach w rozpoczynaniu działalności za granicą i o tym, że wytrwałością w dążeniu do celu można wiele osiągnąć opowiada Redakcji Rozwijamy.edu.pl Patrycja Lorek – właścicielka firmy Manox GmbH w Niemczech. Chcąc działać na bardzo konkurencyjnym rynku musiała uczyć się metodą prób i błędów, sprawnie wyciągać wnioski i podejmować wyzwania. Wskazuje, że w trudnych chwilach powtarzała do siebie „jeśli nie ja to kto, jak nie dzisiaj to kiedy?” Dzisiaj myśli o otworzeniu sieci sklepów i wszystko wskazuje na to, że jej się uda!

Archiwum Telemedi.co

Zawsze staram się mieć kilka alternatywnych planów i interesuje mnie moja praca - mówi Redakcji Rozwijamy.edu.pl współzałożyciel Telemedi.co - Paweł Sieczkiewicz. Stwierdza, że najbardziej motywuje go do działania upływający czas – który można spędzić efektywnie, lub nie. Wskazuje też, że dla wystartowania z własnym biznesem warto szukać branży, która potrafi nas zaciekawić. Dzięki tej ciekawości będziemy chcieli rozwijać się w danej dziedzinie - a dzięki połączeniu ciekawości i wiedzy można wiele osiągnąć.

O wsłuchiwaniu się w potrzeby rynku i o tym, że warto spróbować aby potem nie żałować straconej szansy opowiada w rozmowie z redakcją rozwjamy.edu.pl. Anna Skórzyńska – twórczyni Szumisi – maskotek emitujących szum. Opowiada o trudnych początkach swojego biznesu i o tym, że dzięki własnej motywacji, zaangażowaniu  i konsekwencji w działaniu udało jej się rozwinąć biznes, który swoim zasięgiem obejmuje aktualnie nie tylko rynek lokalny ale również zagraniczny. Wskazuje na to, że dobry pomysł musi odpowiadać na realne potrzeby klientów. Przedsiębiorca chcąc odnosić sukces powinien analizować zmieniające się oczekiwania klientów oraz zgodnie z nimi  modyfikować swoją ofertę. 

fot. Fotolia.com

O niepewności, która może napędzać i pasji, która może przerodzić się w sposób na zarabianie pieniędzy – mówi Tomasz Ochab, właściciel Knock Out Production w rozmowie z redakcją Rozwijamy.edu.pl. Opowiada też o tym, że budowanie własnego biznesu jest pracą pełną wyzwań i niespodziewanych zwrotów akcji. Jeśli ekscytuje Cię to, co robisz, to będzie Ci łatwiej osiągnąć cel. Kluczem do sukcesu, poza połączniem pasji i pracy są też relacje z ludźmi oparte na uczciwości i otwartości. Wskazuje również, że prowadzenie własnego biznesu wymaga ciągłego uczenia się o rynku, klientach, trendach specyficznych dla danej branży oraz wyciągania wniosków z błędów.

Newsletter

Chmura tagów

Erasmus dla przedsiębiorców  ICT  Internet  Kluczowe kompetencje  Konstytucja dla biznesu  Prawo Przedsiębiorców  Strategia  TIK  USP  Warsztaty  agencja artystyczna  badania  badania studentów i absolwentów  biznes model  biznes plan  budżet  cechy lidera  czynniki sukcesu firm  decyzyjność  działalność nierejestrowa  eksperci  finanse  firmy rodzinne  focus na klienta  historia sukcesu  inkubatory  inspiracje  kluczowe kompetencje  kompetencje ICT  kompetencje miękkie  komunikacja  komunikowanie  kreatywność  life long learning  lifelong learning  mapa zasobów  model biznesowy  model canvas  motywacja  myślenie algorytmiczne  nauczyciele  nowe przepisy  organizacja projektu  pierwsze kroki  pierwsze kroki na rynku pracy  planowanie  początki w biznesie  podatki  pomysł na biznes  post-prawda  postawa przedsiębiorcza  programy unijne dla młodych przedsiębiorczych  prowadzenie prezentacji  przedsiębiorczość  przywództwo  raport  raport Polskie Startupy 2017  raport z badań  rejestracja firmy  rozwijanie kompetencji  rozwijanie komptencji  rozwój osobisty  ryzyko  sieciowanie  sprzedaż  start-up  start-upy w Dolinie Krzemowej  startup  szkolenia  szkolenie  trudności w biznesie  uczenie się  ulga na start  unikalna propozycja sprzedaży  unikalna wartość sprzedażowa  warsztaty  warsztaty Własny biznes  wizerunek  współpraca  wywiad  wywiady  zakładanie firmy  zarządzanie projektem  źródła finansowania  

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.