Inspiratornia

Pandemia, inflacja, niepewność, wszystkie te czynniki nie sprzyjają długofalowym planom na przyszłość. Jak sobie radzimy z planowaniem i kontrolą wydatków w tym trudnym czasie? Czy inwestujemy i w co? Odpowiedzi na te pytania dostarcza raport Fundacji Citi Handlowy i Fundacji THINK!, zrealizowany przez Fundację Stocznia „Postawy Polaków wobec finansów”.

W tegorocznej edycji Programu Rozwoju Przedsiębiorczości zachęcamy do poznania swojego indywidualnego profilu motywacyjnego Reiss Motivation Profile oraz odbycia sesji konsultacyjnej z RMP Masterem. Czym jest to narzędzie i jaką wartość może wnieść dla uczestnika - wyjaśnia Ewa Jochheim, RMP Polska Instytutu Durkalskiego w rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak z Fundacją Think! 

Ze wszystkich portali społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugim najpopularniejszym portalem jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn. 

Czym dla młodych Polaków jest przedsiębiorczość i co o niej sądzą? Co stanowi dla nich najbardziej pożądaną ścieżkę kariery? Jak postrzegają prowadzenie firmy osoby posiadające własny biznes, a jak te, które dopiero chcą go założyć? Na te i inne pytania odpowiada badanie Fundacji Citi Handlowy i Fundacji THINK! „Młodzi a przedsiębiorczość”.

Jak 7 lat temu przekonałyśmy wszystkich wokół, że warto? - mówią założycielki firmy kosmetycznej MOKOSH: Anna Rutkowska-Didiuk oraz Anna Didiuk w rozmowie z Aleksandrą Cieślik dla Rozwijamy.edu.pl.