Inspiratornia

Działania reklamowe w social mediach bez względu na aktualną sytuację są konieczne - nawet jeśli niektóre marki mają obecnie przestój, to przyjdzie czas na „odrodzenie”, powrót do normalnego funkcjonowania. Trzeba być wtedy gotowym na nowego klienta - mówi Wioletta Odalska - właścicielka agencji social media “SociaLucky” w rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak z redakcji Rozwijamy.edu.pl

Gościem specjalnym wydarzenia networkingowego Zero Waste & Eco Trends była pani Małgorzata Gęca z Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste. W rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak z portalu Rozwijamy.edu.pl wskazuje, jak trend zero waste wpłynie na gospodarkę i indywidualne wybory konsumentów.

Coach nie doradza, ale pomaga wypracować konsekwencję w dążeniu do realizacji celu - mówi Arkadiusz Dyl, certyfikowany coach International Coaching Community (ICC Poland), trener w Programie Rozwoju Przedsiębiorczości Fundacji Think! w rozmowie z redakcją Rozwijamy.edu.pl.

Nawet z najbardziej atrakcyjnymi pomysłami na biznes trzeba wreszcie „zejść na ziemię” – wskazuje Krzysztof Bazyl, trener w Programie Rozwoju Przedsiębiorczości Fundacji Think!, strateg, coach i mentor z wieloletnim doświadczeniem biznesowym w rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak z Fundacji Think! dla Rozwijamy.edu.pl.