Inspiratornia

Archiwum M. Zastawna

Martyna Zastawna – właścicielka firmy WoshWosh, w rozmowie z redakcją Rozwijamy.edu.pl, opowiada o tym, jak zdecydowała żeby zająć się czyszczeniem (renowacją, naprawą i customem) butów i porzuciła dobrze płatną pracę w agencji reklamowej. Mówi, że od początku bardzo wierzyła w swój pomysł i bardzo chciała spróbować. Udało się! Dzisiaj przygotowuje się do wejścia na kolejny rynek.

Archiwum M. Żugajewicz

Młodzi start-upowcy to ryzykanci, marzący o sławie, o wymyśleniu drugiego Facebooka. Pracowici i żarliwi. Na swojej drodze napotykają jednak wiele pułapek i przeszkód. Jak im nie ulec i odnieść upragniony sukces - o tym rozmawiamy z Michałem Żugajewiczem, przedsiębiorcą, który zaczynał swoją działalność od start-upu, aktualnie CEO EnviroSolutions, a także współzałożyciel i Prezes Fundacji StudyInn Foundation.

fot. Archiwum Cyprian Iwuć

O tym jak ważny jest upór i skupienie w dążeniu do celu opowiada Cyprian Iwuć założyciel Skarpetkowelove w rozmowie z Redakcją Rozwijamy.edu.pl. Jego zdaniem „tylko maksymalne skupienie daje możliwości zbudowania czegoś wielkiego – zacznijmy od czegoś małego i wytrwale to rozwijajmy, jednocześnie odrzucając cały szum, który próbuje nas zdekoncentrować”.

P. Witkowski

Planując własny biznes warto zrobić analizę swoich możliwości oraz odpowiedzieć na pytanie co będzie Twoim wyróżnikiem – opowiada redakcji Rozwijamy.edu.pl - Przemysław Witkowski – współwłaściciel firmy Focus Event. Motywuje go do działania przede wszystkim chęć podejmowania nowych wyzwań i szukanie innowacyjnych rozwiązań, a zarabianie jest gratyfikacją za ciężką pracę, nie zaś głównym celem działalności. Radzi przyszłym młodym przedsiębiorcom, aby mieć partnera w biznesie, który dopełni nasze kompetencje, jednocześnie dzieląc odpowiedzialność i sukces.

fot. Fotolia.com

Jak odnaleźć się w świecie prawdy, post-prawdy w zalewie informacji, których dostarcza internet? Krytyczne analizowanie tego, co znajdujemy w internecie jest jedną z cenniejszych kompetencji współczesnego człowieka. Internet można wykorzystać w procesie docierania do prawdy, ale to człowiek sam (choć to często trudne), musi nauczyć się rozpoznawać manipulację - odpowiada podczas rozmowy z redakcją Rozwijamy.edu.pl prof. Wojciech Cellary z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

fot. Fotolia.com

Jakie kompetencje warto rozwijać aby odnieść sukces w sprzedawaniu mówi - redakcji Rozwijamy.edu.pl - Jakub Lewandowski, właściciel firmy PASJA Grupa Dobrych Trenerów, trener, coach biznesu. Wskazuje, że skuteczny sprzedawca wyróżnia się ciekawością świata i ludzi, poszukiwaniem szans i nisz rynkowych, pasją i zaangażowaniem, ale przede wszystkim słucha klienta, a nawet jest gotów uczyć się od niego.

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.