Klucz do skuteczności w biznesie
Umiejętność współpracy z ludźmi jest często kluczem do sukcesu własnego biznesu. Warto dbać o relacje partnerskie ze współpracownikami i nauczyć się współdziałać z klientami.
Umiejętność współpracy z ludźmi jest często kluczem do sukcesu własnego biznesu. Warto dbać o relacje partnerskie ze współpracownikami i nauczyć się współdziałać z klientami.
Dobra komunikacja to podstawowa umiejętność, jaką powinien wykształcić każdy z nas. Umiejętność porozumiewania się z innymi ludźmi, przekazywania im swoich pomysłów tak, aby były one zrozumiałe dla drugiej osoby zarówno w relacji dwustronnej, jak i wielostronnej, w mowie i w piśmie, stanowi także jedno z wyzwań współczesnego świata.
Celem komunikacji z klientem jest stworzenie przyjaznej atmosfery, aby klient do nas wracał i był ambasadorem naszej marki. Bardzo ważne, żeby dbać także o komunikację wewnątrz firmy, pomiędzy członkami w zespole.
"Nie ma cię w sieci, nie istniejesz”. Na pewno znasz to stwierdzenie, które dla wielu osób jest równoznaczne z: „Róbta, co chceta!” O ile do pierwszego należałoby dodać - „dla klienta i odbiorcy” – i wyjaśnia nam znaczenie funkcjonowania w sieci, o tyle drugie – w odniesieniu do wizerunku i działania w sieci – może być szkodliwe i działać jak miecz obosieczny.
Każdy z Was zapewne wielokrotnie zadawał sobie pytania o podłoże i warunki sukcesu życiowego. Co zrobić, by nam się udało? Jak zmotywować się do działania? Skąd czerpać energię? Gdzie szukać inspiracji?
Motywacja, w skrócie, to gotowość do podejmowania działań. U jej podstaw leżą różne motywatory, stymulanty – wszystko, to co nas porusza, porywa, pobudza, skłania do aktywności. Czy zastanawialiście się skąd się bierze nasza chęć działania? Co sprawia, że podejmujemy określone kroki? Dlaczego właściwie robimy to, co robimy?