Wizerunek to podstawa
Jak cię widzą, tak cię piszą! Twój wizerunek świadczy o tobie i może być jedną z najważniejszych, i najcenniejszych wartości. W szczególności w świecie biznesu – tego wielkiego i tego małego.
Jak cię widzą, tak cię piszą! Twój wizerunek świadczy o tobie i może być jedną z najważniejszych, i najcenniejszych wartości. W szczególności w świecie biznesu – tego wielkiego i tego małego.
Nowoczesne firmy coraz częściej stawiają na pracę zespołową, projektową, w której współpraca odgrywa najistotniejszą rolę. Niezależnie od tego czy przyjdzie wam współpracować z innymi uruchamiając swój pierwszy biznes, w biurze czy na odległość, warto zastanowić się na tym jak wygląda skuteczna współpraca.
Umiejętność współpracy z ludźmi jest często kluczem do sukcesu własnego biznesu. Warto dbać o relacje partnerskie ze współpracownikami i nauczyć się współdziałać z klientami.
Dobra komunikacja to podstawowa umiejętność, jaką powinien wykształcić każdy z nas. Umiejętność porozumiewania się z innymi ludźmi, przekazywania im swoich pomysłów tak, aby były one zrozumiałe dla drugiej osoby zarówno w relacji dwustronnej, jak i wielostronnej, w mowie i w piśmie, stanowi także jedno z wyzwań współczesnego świata.
Celem komunikacji z klientem jest stworzenie przyjaznej atmosfery, aby klient do nas wracał i był ambasadorem naszej marki. Bardzo ważne, żeby dbać także o komunikację wewnątrz firmy, pomiędzy członkami w zespole.
"Nie ma cię w sieci, nie istniejesz”. Na pewno znasz to stwierdzenie, które dla wielu osób jest równoznaczne z: „Róbta, co chceta!” O ile do pierwszego należałoby dodać - „dla klienta i odbiorcy” – i wyjaśnia nam znaczenie funkcjonowania w sieci, o tyle drugie – w odniesieniu do wizerunku i działania w sieci – może być szkodliwe i działać jak miecz obosieczny.