Cały biznes w jednym zdaniu, czyli jak stworzyć chwytliwy high-concept pitch
"Czym się zajmujesz?" - słyszy wielokrotnie każdy przedsiębiorca. Aby udzielić zwięzłej i intrygującej odpowiedzi, warto ująć koncepcję firmy w jednym zdaniu.
"Czym się zajmujesz?" - słyszy wielokrotnie każdy przedsiębiorca. Aby udzielić zwięzłej i intrygującej odpowiedzi, warto ująć koncepcję firmy w jednym zdaniu.
Dzięki analizie SWOT można dostrzec szanse i je wykorzystać, zanim zrobi to konkurencja. Ocenić efektywność, podjąć przemyślane decyzje biznesowe i ustalić strategiczne plany działań tak, by lepiej stawiać czoła nowym wyzwaniom.
O doświadczeniach w pozyskiwaniu funduszy na start firmy produkującej naturalne kosmetyki do włosów - opowiada redakcji Rozwijamy.edu.pl Michał Cyrankiewicz, współzałożyciel firmy Dongmei Cosmetics, uczestnik Programu Rozwoju Przedsiębiorczości.
Ścieżka klienta, czyli customer journey, to wizualna lub graficzna interpretacja całej historii korzystania (interakcji) z jakiejś usługi lub produktu z perspektywy danej osoby (użytkownika, użytkowniczki). Obejmuje również jego/jej relację z firmą lub marką, na przestrzeni czasu i we wszystkich kanałach.
Co to właściwie znaczy, że produkt jest „dobrze zaprojektowany”? Że ładnie wygląda? Że jest trwały? Że działa? Że się nie psuje? Czy tak dobrze zaprojektowany produkt zapewnia dziś sukces? Nie. To wciąż za mało, żeby skutecznie sprzedać.
Jak zaplanować system sprzedaży we własnej firmie? Jak zasilać grono klientów o nowe kontakty? Sprawdź model AIDDA(S)!