Moja firma

fot. Fotolia.com

Przedsiębiorca zarządzający biznesem podejmuje wiele decyzji. Część z nich dotyczy bieżącego, operacyjnego działania, część wiąże się długoterminowymi planami rozwoju. Od tych decyzji i jakości ich wdrożenia zależy sukces lub porażka przedsięwzięcia - dlatego tak ważne jest aby podejmując je opierać się na danych i faktach - stosując podejście fact based decision making process.

fot. Adobe Stock

Masz już pomysł na biznes. Tylko gdzie znaleźć klientów? Jak twórczo popatrzeć na rynek i podzielić go w taki sposób, aby pozwolił Ci ich przyciągnąć? Dlaczego dzielimy rynek na wyodrębnione segmenty?

fot. Adobe Stock

Chcemy skutecznie sprzedawać i zastanawiamy się, jak się za to zabrać, czy to jest trudne, czy tylko dla wybrańców, czy my się do tego nadajemy? Dlaczego jednym to się udaje, a inni tego nie lubią? Czy to jest konieczne, aby osiągnąć sukces? Jak się do tego zabrać, żeby przyniosło efekty?

fot. AdobeStock.com

USP w tłumaczeniu dosłownym to unikalna propozycja sprzedaży. Jest to wartość lub cecha, która wyróżnia naszą ofertę od pozostałych w danej branży. Chciałbyś wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać nowych klientów? Jeśli tak, to przystąp do opracowania USP – odkryj i nazwij cechę, atrybut, czynnik, na których zbudujesz komunikację z klientami.

fot. Fotolia.com

30 kwietnia 2018 r. weszła w życie Konstytucja Biznesu, która ma ułatwić prowadzenie działalności gospodarczej, a także poprawić relacje między biznesem a administracją publiczną. Jest to pakiet pięciu ustaw, które m.in. umacniają zasadę, że co nie jest prawem zabronione, jest przedsiębiorcy dozwolone; wprowadzają ulgę na start dla początkujących przedsiębiorców; dają możliwość prowadzenia działalności nierejestrowej.