Moja firma

fot. Adobe Stock

Chcemy skutecznie sprzedawać i zastanawiamy się, jak się za to zabrać, czy to jest trudne, czy tylko dla wybrańców, czy my się do tego nadajemy? Dlaczego jednym to się udaje, a inni tego nie lubią? Czy to jest konieczne, aby osiągnąć sukces? Jak się do tego zabrać, żeby przyniosło efekty?

fot. AdobeStock.com

USP w tłumaczeniu dosłownym to unikalna propozycja sprzedaży. Jest to wartość lub cecha, która wyróżnia naszą ofertę od pozostałych w danej branży. Chciałbyś wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać nowych klientów? Jeśli tak, to przystąp do opracowania USP – odkryj i nazwij cechę, atrybut, czynnik, na których zbudujesz komunikację z klientami.

fot. Fotolia.com

30 kwietnia 2018 r. weszła w życie Konstytucja Biznesu, która ma ułatwić prowadzenie działalności gospodarczej, a także poprawić relacje między biznesem a administracją publiczną. Jest to pakiet pięciu ustaw, które m.in. umacniają zasadę, że co nie jest prawem zabronione, jest przedsiębiorcy dozwolone; wprowadzają ulgę na start dla początkujących przedsiębiorców; dają możliwość prowadzenia działalności nierejestrowej.

fot. Fotolia.com

Jeśli masz pomysł na biznes, to wchodząc w struktury inkubatora przedsiębiorczości zyskasz możliwość jego weryfikacji i sprawdzenia się w roli przedsiębiorcy. Poznaj oferty inkubatorów i sprawdź, czy to jest propozycja dla Ciebie.

fot. Fotolia.com

Nieustannie słyszy się o przełomowym start-upie, który ma rozsławić nasz kraj albo przynajmniej zrewolucjonizować jakąś dziedzinę. I nic dziwnego – faktycznie start-upy wyrastają jak grzyby po deszczu. Tylko może pojawić się proste pytanie: Co to jest start-up?