Moja firma

Wszystko wskazuje na to, że kluczową kompetencją początkującego przedsiębiorcy jest… empatia. Dobre zrozumienie sytuacji i potrzeb potencjalnych klientów jest kluczowe, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty.

Czy wiesz, kim są Twoi klienci? Jakie cechy ich łączą, a jakie dzielą? Jak zaoszczędzić czas, przygotowując się do procesu sprzedaży? Zacznij od segmentacji, która ułatwi Ci dotarcie do odpowiednich grup klientów.

fot. Pexels.com

Początkujący przedsiębiorcy zwykle mają za mało pieniędzy, materiałów, wsparcia lub czasu. Jednak ich zadaniem jest opracowanie rozwiązania - produktu, usługi, aplikacji mobilnej - które będzie przynosić pieniądze. Pomocne może być błyskawiczne prototypowanie. 

fot. Adobe Stock

Masz już pomysł na biznes. Tylko gdzie znaleźć klientów? Jak twórczo popatrzeć na rynek i podzielić go w taki sposób, aby pozwolił Ci ich przyciągnąć? Dlaczego dzielimy rynek na wyodrębnione segmenty?