Moja firma

Czy wiesz, kim są Twoi klienci? Jakie cechy ich łączą, a jakie dzielą? Jak zaoszczędzić czas, przygotowując się do procesu sprzedaży? Zacznij od segmentacji, która ułatwi Ci dotarcie do odpowiednich grup klientów.

fot. Pexels.com

Początkujący przedsiębiorcy zwykle mają za mało pieniędzy, materiałów, wsparcia lub czasu. Jednak ich zadaniem jest opracowanie rozwiązania - produktu, usługi, aplikacji mobilnej - które będzie przynosić pieniądze. Pomocne może być błyskawiczne prototypowanie. 

fot. Adobe Stock

Masz już pomysł na biznes. Tylko gdzie znaleźć klientów? Jak twórczo popatrzeć na rynek i podzielić go w taki sposób, aby pozwolił Ci ich przyciągnąć? Dlaczego dzielimy rynek na wyodrębnione segmenty?

fot. Adobe Stock

Chcemy skutecznie sprzedawać i zastanawiamy się, jak się za to zabrać, czy to jest trudne, czy tylko dla wybrańców, czy my się do tego nadajemy? Dlaczego jednym to się udaje, a inni tego nie lubią? Czy to jest konieczne, aby osiągnąć sukces? Jak się do tego zabrać, żeby przyniosło efekty?