Cały biznes w jednym zdaniu, czyli jak stworzyć chwytliwy high-concept pitch
"Czym się zajmujesz?" - słyszy wielokrotnie każdy przedsiębiorca. Aby udzielić zwięzłej i intrygującej odpowiedzi, warto ująć koncepcję firmy w jednym zdaniu.
"Czym się zajmujesz?" - słyszy wielokrotnie każdy przedsiębiorca. Aby udzielić zwięzłej i intrygującej odpowiedzi, warto ująć koncepcję firmy w jednym zdaniu.
Ścieżka klienta, czyli customer journey, to wizualna lub graficzna interpretacja całej historii korzystania (interakcji) z jakiejś usługi lub produktu z perspektywy danej osoby (użytkownika, użytkowniczki). Obejmuje również jego/jej relację z firmą lub marką, na przestrzeni czasu i we wszystkich kanałach.
Co to właściwie znaczy, że produkt jest „dobrze zaprojektowany”? Że ładnie wygląda? Że jest trwały? Że działa? Że się nie psuje? Czy tak dobrze zaprojektowany produkt zapewnia dziś sukces? Nie. To wciąż za mało, żeby skutecznie sprzedać.
Jak zaplanować system sprzedaży we własnej firmie? Jak zasilać grono klientów o nowe kontakty? Sprawdź model AIDDA(S)!
W działaniach marketingowych to nie narzędzia są naszą największą siłą, ale gotowość do dbania o potrzeby i relacje konkretnego człowieka, z którym robimy interesy.
No cóż, stało się. Wysłałeś klientowi produkt, który sobie zamówił. Po kilku dniach zadzwonił do Ciebie z informacją, że produkt nie dotarł i pretensją, że nie dotrzymałeś słowa. To nie wygląda dobrze, tym bardziej, że zależy Ci na opinii każdego klienta.