Inspiratornia

foto: archiwum Agnieszka Kowalska-Kosnowska

Od kilku lat prowadzi rodzinny biznes ponieważ uwierzyła we własne możliwości i chciała realizować własne pasje, a nie pasje innych. Dzisiaj myśli o otworzeniu kolejnych lokali i przekonuje, że sukces zależy od nas samych. Agnieszka Kowalska-Kosnowska w rozmowie z redakcją Rozwijamy.edu.pl wskazuje, że napotykając na różne trudności warto wierzyć w siebie i nieustannie poszukiwać nowych rozwiązań. 

fot. Fotolia.com

Ponad połowa Polaków (51,3 proc.) deklaruje wysoki lub bardzo wysoki poziom zaufania do rodzinnych firm. To ponad dwa razy więcej niż wobec księdza (25,2 proc.), czy bankiera (23,6 proc.) - wynika z raportu firmy doradczej Grant Thornton.

Archiwum Telemedi.co

Zawsze staram się mieć kilka alternatywnych planów i interesuje mnie moja praca - mówi Redakcji Rozwijamy.edu.pl współzałożyciel Telemedi.co - Paweł Sieczkiewicz. Stwierdza, że najbardziej motywuje go do działania upływający czas – który można spędzić efektywnie, lub nie. 

fot. Fotolia.com

Jak odnaleźć się w świecie prawdy, post-prawdy w zalewie informacji, których dostarcza internet? Krytyczne analizowanie tego, co znajdujemy w internecie jest jedną z cenniejszych kompetencji współczesnego człowieka. Internet można wykorzystać w procesie docierania do prawdy, ale to człowiek sam (choć to często trudne), musi nauczyć się rozpoznawać manipulację - odpowiada podczas rozmowy z redakcją Rozwijamy.edu.pl prof. Wojciech Cellary z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

O wsłuchiwaniu się w potrzeby rynku i o tym, że warto spróbować, aby potem nie żałować straconej szansy - opowiada w rozmowie z redakcją rozwjamy.edu.pl. Anna Skórzyńska – twórczyni Szumisi – maskotek emitujących szum. 

fot. Fotolia.com

O niepewności, która może napędzać i pasji, która może przerodzić się w sposób na zarabianie pieniędzy – mówi Tomasz Ochab, właściciel Knock Out Production w rozmowie z redakcją Rozwijamy.edu.pl.