Inspiratornia

Archiwum Telemedi.co

Zawsze staram się mieć kilka alternatywnych planów i interesuje mnie moja praca - mówi Redakcji Rozwijamy.edu.pl współzałożyciel Telemedi.co - Paweł Sieczkiewicz. Stwierdza, że najbardziej motywuje go do działania upływający czas – który można spędzić efektywnie, lub nie. 

fot. Fotolia.com

Jak odnaleźć się w świecie prawdy, post-prawdy w zalewie informacji, których dostarcza internet? Krytyczne analizowanie tego, co znajdujemy w internecie jest jedną z cenniejszych kompetencji współczesnego człowieka. Internet można wykorzystać w procesie docierania do prawdy, ale to człowiek sam (choć to często trudne), musi nauczyć się rozpoznawać manipulację - odpowiada podczas rozmowy z redakcją Rozwijamy.edu.pl prof. Wojciech Cellary z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

O wsłuchiwaniu się w potrzeby rynku i o tym, że warto spróbować, aby potem nie żałować straconej szansy - opowiada w rozmowie z redakcją rozwjamy.edu.pl. Anna Skórzyńska – twórczyni Szumisi – maskotek emitujących szum. 

fot. Fotolia.com

O niepewności, która może napędzać i pasji, która może przerodzić się w sposób na zarabianie pieniędzy – mówi Tomasz Ochab, właściciel Knock Out Production w rozmowie z redakcją Rozwijamy.edu.pl. 

fot. Fotolia.com

Jakie kompetencje warto rozwijać aby odnieść sukces w sprzedawaniu mówi - redakcji Rozwijamy.edu.pl - Jakub Lewandowski, właściciel firmy PASJA Grupa Dobrych Trenerów, trener, coach biznesu. Wskazuje, że skuteczny sprzedawca wyróżnia się ciekawością świata i ludzi, poszukiwaniem szans i nisz rynkowych, pasją i zaangażowaniem, ale przede wszystkim słucha klienta, a nawet jest gotów uczyć się od niego.

fot. Fotolia.com

Taką ideą podzielił się ze światem Steve Jobs, gdy wygłaszał przemówienie dla studentów na Uniwersytecie Stanford w 2005 roku. Trzy opowieści z życia założyciela marki Apple mogą okazać się inspirujące również dla Ciebie.