Moje kompetencje

Na podstawie doświadczeń ostatnich dni, w których wszyscy praktycznie z dnia na dzień musieliśmy przerzucić się na pracę zdalną, przygotowałam kilka porad dotyczących organizacji efektywnego spotkania on-line.

Wszyscy przedsiębiorcy – nieważne czy z wielkich korporacji czy małych biznesów – zostali postawieni w sytuacji całkowicie wyjątkowej ze względu na stan pandemii choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa. Nikt do końca nie wie, jakie będą skutki obecnego kryzysu.

W dobie, gdy biznes można prowadzić jedynie przy użyciu smartfonu, bardzo liczą się rozwiązania chmurowe, dzięki którym dostęp do ważnych materiałów i dokumentów mamy z każdego miejsca i możemy je współdzielić ze współpracownikami lub klientami.

Każdy z użytkowników urządzeń elektronicznych z dostępem do Internetu na pewno zetknął się z nazwą Google. Dziś to nie tylko wyszukiwarka z magicznym algorytmem PageRank, ale zintegrowany zestaw systemów operacyjnych, usług i narzędzi potrzebnych do eksploracji Sieci. I wspomagających przedsiębiorców.

Podsumowanie dotychczasowych sukcesów i porażek oraz dyskusja o przyszłości biznesu mogą wydawać się trudnym wyzwaniem. Tymczasem wraz ze współpracownikami możesz poprowadzić angażujące spotkanie w formie warsztatowej, stosując jedną z poniższych technik.

Facebook w naszej części świata (Chiny i Rosja to co innego…) jest najpopularniejszym programem społecznościowym. Miał, ma lub będzie go miał prawie każdy człowiek chcący pozostać w sieciowym kontakcie z przyjaciółmi.