Po co komu e-mail?
E-mail jest usługą sieciową, która często postrzegana jest jako umierająca technologia – w zasadzie zbyt wolna i niepotrzebna w dzisiejszym szybkim świecie. Okazuje się jednak, że jest to podstawowa forma komunikacji w biznesie.
E-mail jest usługą sieciową, która często postrzegana jest jako umierająca technologia – w zasadzie zbyt wolna i niepotrzebna w dzisiejszym szybkim świecie. Okazuje się jednak, że jest to podstawowa forma komunikacji w biznesie.
Nowoczesne firmy coraz częściej stawiają na pracę zespołową, projektową, w której współpraca odgrywa najistotniejszą rolę. Niezależnie od tego czy przyjdzie wam współpracować z innymi uruchamiając swój pierwszy biznes, w biurze czy na odległość, warto zastanowić się na tym jak wygląda skuteczna współpraca.
Umiejętność współpracy z ludźmi jest często kluczem do sukcesu własnego biznesu. Warto dbać o relacje partnerskie ze współpracownikami i nauczyć się współdziałać z klientami.
Dobra komunikacja to podstawowa umiejętność, jaką powinien wykształcić każdy z nas. Umiejętność porozumiewania się z innymi ludźmi, przekazywania im swoich pomysłów tak, aby były one zrozumiałe dla drugiej osoby zarówno w relacji dwustronnej, jak i wielostronnej, w mowie i w piśmie, stanowi także jedno z wyzwań współczesnego świata.
Celem komunikacji z klientem jest stworzenie przyjaznej atmosfery, aby klient do nas wracał i był ambasadorem naszej marki. Bardzo ważne, żeby dbać także o komunikację wewnątrz firmy, pomiędzy członkami w zespole.