Moja firma

Niezależnie od tego, jaki rodzaj działalności prowadzisz – czy jesteś freelancerem, masz start-up czy firmę zatrudniającą ludzi – działasz według określonego modelu biznesowego. Dzięki niemu możesz odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie: „Dlaczego klienci kupują moje produkty/usługi, czyli za co mi płacą”.

Co ma wspólnego strategia biznesowa z teorią ewolucji? Dlaczego przedsiębiorcy powinni korzystać z taktyki Bruce’a Lee? Jak stać się “Chinami” swojej branży? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w prezentacji STRATEGIA NA NOWE CZASY Wojciecha Ławniczaka – moderatora procesów innowacji i twórcy modeli biznesowych opartych na podejściu human-centered.

Dzięki analizie SWOT można dostrzec szanse i je wykorzystać, zanim zrobi to konkurencja. Ocenić efektywność, podjąć przemyślane decyzje biznesowe i ustalić strategiczne plany działań tak, by lepiej stawiać czoła nowym wyzwaniom.

Narzędzia CRM nie zastąpią wytrwałych i przemyślanych działań, ale bez tych narzędzi nie sposób wykonać pracy sprzedażowej. Przedsiębiorca, bez względu na branżę, ma zapanować nad zdobywaniem klientów, ich obsługą i dbaniem o finanse.