Inspiratornia

Są nieodłączną częścią każdego biznesu. Obrosły jednak w wiele mitów. Jak prowadzić firmowe social media w sposób wartościowy dla odbiorcy, a jednocześnie lubiany przez platformy społecznościowe? Trzeba przede wszystkim zadbać o content.

Podany w sposób przystępny, a wręcz dziecinnie prosty buduje świadomość twojej marki. Dlatego w firmowych SoMe niedobry jest przerost formy nad treścią. Nawet jeśli zależy ci na wizerunku eksperta, do którego pasuje profesjonalne słownictwo, albo chcesz za wszelką cenę być trendy i ślepo naśladować innych, nie tędy droga.

Te i inne mity obala w swoim wystąpieniu podczas III edycji organizowanej przez Fundację Think! konferencji Business Market 2023 YDzięgielewski, dając przekonujące, a często zabawne przykłady niepożądanych działań w SoMe. Dowiedz się, jak znajomość specyfiki Tik Toka, Facebooka i Instagrama może zwiększyć czas oglądania Twoich materiałów przez odbiorców, czyli – wcale NIEmityczny – watchtime!

 

Może zainteresować Cię jeszcze: