Podany w sposób przystępny, a wręcz dziecinnie prosty buduje świadomość twojej marki. Dlatego w firmowych SoMe niedobry jest przerost formy nad treścią. Nawet jeśli zależy ci na wizerunku eksperta, do którego pasuje profesjonalne słownictwo, albo chcesz za wszelką cenę być trendy i ślepo naśladować innych, nie tędy droga.
Te i inne mity obala w swoim wystąpieniu podczas III edycji organizowanej przez Fundację Think! konferencji Business Market 2023 YDzięgielewski, dając przekonujące, a często zabawne przykłady niepożądanych działań w SoMe. Dowiedz się, jak znajomość specyfiki Tik Toka, Facebooka i Instagrama może zwiększyć czas oglądania Twoich materiałów przez odbiorców, czyli – wcale NIEmityczny – watchtime!
Może zainteresować Cię jeszcze:
- ,,3 filary szczęścia w biznesie", Robert Łężak
- ,,Szach i mat- zbuduj firmę od zera niczym szachowy mistrz'', Michał Kanarkiewicz
- ,, Najprostszy sposób na biznes online", Aleksandra Sidorowska