Kluczem do sukcesu jest stworzenie bazy fanów i zdobycie zaufania. Od czego zacząć? Najpierw trzeba określić, co chce się sprzedawać i do jakiej grupy klientów trafić. Następny krok to dokładna analiza działań konkurencji – jakie treści mają największe zasięgi i wywołują najwięcej reakcji. Na tej podstawie można zacząć umieszczać swój content, pamiętając, by odpowiadał na wcześniej zidentyfikowane potrzeby i zainteresowania określonej grupy.
Poznaj historię biznesu, który powstał właśnie w ten sposób – obejrzyj wystąpienie Aleksandry Sidorowskiej podczas III edycji Business Market Fundacji Think!
Może zainteresować Cię jeszcze:
- ,,Szach i mat- zbuduj firmę od zera niczym szachowy mistrz", Michał Kanarkiewicz
- ,,3 filary szczęścia w biznesie", Robert Łężak
- ,,W biznesie postaw na ludzi", Anna Ledwoń-Blacha