Inspiratornia

Zbudowanie własnej firmy wcale nie musi wiązać się z dużymi nakładami finansowymi. Inwestując swój czas, można zbudować markę własną na Instagramie czy TikToku, która z czasem stanie się dobrze prosperującym biznesem on-line.

Kluczem do sukcesu jest stworzenie bazy fanów i zdobycie zaufania. Od czego zacząć? Najpierw trzeba określić, co chce się sprzedawać i do jakiej grupy klientów trafić. Następny krok to dokładna analiza działań konkurencji – jakie treści mają największe zasięgi i wywołują najwięcej reakcji. Na tej podstawie można zacząć umieszczać swój content, pamiętając, by odpowiadał na wcześniej zidentyfikowane potrzeby i zainteresowania określonej grupy.

Poznaj historię biznesu, który powstał właśnie w ten sposób – obejrzyj wystąpienie Aleksandry Sidorowskiej podczas III edycji Business Market Fundacji Think!

Może zainteresować Cię jeszcze: