...wykreowali niejako sami klienci, sygnalizując konkretną potrzebę. Jednak wspólnym mianownikiem wszystkich biznesów są ludzie.
Dlatego, prowadząc firmę, warto postawić w centrum swoich działań pracowników. Pracownikocentryzm – choć to słowo trudno wymówić, a w dodatku dziwnie brzmi – zawiera w sobie kilka prostych zasad:
- zwracanie uwagi na potrzeby pracowników,
- dbałość o komfort ich pracy,
- wsłuchiwanie się w ich głos.
Tylko wtedy można rozwijać firmę długofalowo, wdrażać procesy, które wspierają efektywność i budować świadomość zespołowego dążenia do celu.
Więcej na temat budowania biznesu opartego na ludziach w wystąpieniu Anny Ledwoń-Blachy podczas III edycji organizowanej przez Fundację Think! konferencji Business Market 2023.
Może zainteresować Cię jeszcze:
- ,,3 filary szczęścia w biznesie", Robert Łężak
- ,,Szach i mat- zbuduj firmę od zera niczym szachowy mistrz'', Michał Kanarkiewicz
- ,, Najprostszy sposób na biznes online", Aleksandra Sidorowska