Facebook to wciąż najpopularniejszy kanał social media na świecie i drugi (po YouTube) najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce. Jeśli zastanawiacie się czy na Facebooku trzeba być, odpowiedź może być tylko jedna: owszem, zwłaszcza jeśli mówimy o markach. To właśnie tam, a nie jak kiedyś na stronach internetowych większość z nas szuka informacji o firmach działających w okolicy, dlatego obecność na Facebooku to must have, jeśli myślimy o oferowaniu swoich produktów online.
Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
- O czym pamiętać, tworząc profil na Facebooku?
- Czy zasięg organiczny na platformie wciąż istnieje?
- Jak odpowiednio dostosować komunikację do tego kanału komunikacji?
- Z jakich narzędzi korzystać, by jak najlepiej promować swoje produkty?
- O czym (oprócz publikowania postów) pamiętać w planowaniu komunikacji?
O prowadzącym:
Karol Gagatko - adept sztuk social media i digital marketing. Od 2017 do 2019 roku zawodowo związany z Fundacją WOŚP, gdzie współtworzył całość komunikacji w Internecie, a z którą jako wolontariusz działał już od 2013 roku. W ramach pracy w Fundacji WOŚP współorganizował i prowadził prelekcje w ramach szkoleń dla grup medialnych działających w ramach Pokojowego Patrolu, zajmującego się komunikacją fundacji podczas takich wydarzeń, jak choćby Finał WOŚP czy Festiwal Pol'and'Rock. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Oprócz nowych technologii interesuje się polityką zagraniczną, zwłaszcza współczesną dyplomacją, ale także tematami związanymi z Unią Europejską i Wielką Brytanią. Uwielbia podróże, zwłaszcza te spontaniczne i niezorganizowane, kino niezależne i książki Doroty Masłowskiej. Aktualnie związany z agencją Plej, gdzie współtworzy komunikację w mediach społecznościowych jednej z największej sieci komórkowej w Polsce.