Kiedyś mówiliśmy: "Gdy nie ma Cię na Facebooku - nie istniejesz". Dzisiaj ta zasada dotyczy również Instagrama. Jest to doskonałe miejsce do budowania relacji z klientem zarówno dla małych, jak i dużych firm. Oferuje nam cały wachlarz możliwości komunikacyjnych, a także dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak, aby zbudować prawdziwą więź, należy samemu mocno się zaangażować w tworzenie treści.
Podczas webinaru dowiesz się:
- Na co zwrócić uwagę, budując profil?
- Z jakich narzędzi korzystać?
- Jak tworzyć angażującą komunikację?
- Jak zaprzyjaźnić się z algorytmami?
Na te, i wiele innych pytań odpowiem podczas naszego webinaru. Bądźcie z nami!
O Prowadzącej:
Olimpia Jenczek - specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych.Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival. W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO.