Posiadanie samej strony internetowej może nie wystarczyć, żeby pozyskać klientów. Potrzebny jest ruch na stronę, który możemy zdobyć m.in. dzięki reklamie internetowej, działaniach w mediach społecznościowych czy marketingowi treści.
Dlaczego warto uczestniczyć:
-
Dowiesz się, jak rozwijać biznes w sieci.
-
Zapoznasz się z wybranymi narzędziami marketingu internetowego:
- reklamy w Google,
- marketing w social media: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube i inn.,
- content marketing,
- video marketing,
- e-mail i sms marketing,
- marketing wirusowy,
- influencer marketing,
- programy partnerskie i sieci afiliacyjne,
- marketing w e-commerce. -
Dowiesz się, jak stworzyć strategię działań dla firmy w internecie (digital strategy), dzięki której sprzedaż produktów i usług będzie skuteczniejsza.
Termin:
Szkolenie odbędzie się 21.11.2020 r. (sobota), w godzinach 10:00 - 13:00.
Szkolenie odbędzie się online.
ZAPISZ SIĘ!
Trener
Krzysztof Wroński - Specjalista marketingu i analityki internetowej. Właściciel firmy szkoleniowo konsultingowej SEMhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus. Jego specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadził kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiada wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkolił też i udzielał konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash... a nawet samo Google.
W 2013 roku zdał egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, był często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkolił też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku ma już około 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.