Na szkoleniu zajmiemy się marketingową stroną funkcjonowania biznesu - przede wszystkim sposobami komunikowania wartości stojących za Twoim biznesem w czasie pandemii. Dowiesz się, jak zbudować unikalną propozycję sprzedaży (USP) oraz zaplanować działania marketingowe tak, aby zaistnieć w świadomości swoich klientów, partnerów i potencjalnych pracowników. Tematyka szkolenia uwzględnia również zagadnienia związane z obecną sytuacją gospodarczą wywołaną przez COVID-19.
Dlaczego warto uczestniczyć:
- Dowiesz się, jak opisywać, komunikować i promować biznes wśród klientów i partnerów biznesowych
- Skorzystasz z podpowiedzi, jak opracować i wykorzystywać mocne strony produktu w komunikacji z rynkiem.
- Zapoznasz się z ciekawymi praktykami wykorzystywania USP produktów i usług.
Termin
Szkolenie odbędzie się 07.11.2020 (sobota) w godzinach 10.00 - 13.00.
W drugiej części warsztatów wystąpienie gościa specjalnego - Kingi Hajduckiej pt. O biznesie w czasach zarazy.
Szkolenie odbędzie się online.
ZAPISZ SIĘ!
Trener:
Patryk Adamczyk - współzałożyciel i dyrektor zarządzający Be About | Hybrid Agency, agencji hybrydowej działającej w obszarze employer brandingu. W poprzedniej roli jako dyrektor projektów strategicznych, a następnie dyrektor marketingu i obsługi klienta Grupy Absolvent. Był brand managerem segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event). Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych.