Tytuł spotkania “Jak zarządzać własnym biznesem LIVE WELL - w kryzysie i po” otwiera pole do rozmów, z jakimi wyzwaniami mierzą się obecnie przedstawiciele tej branży i jakie działania mogą podjąć, by zminimalizować negatywny wpływ skutków epidemii na biznes.
Ich usługi i produkty mogą w perspektywie zarówno kryzysu, jak i jego zakończenia zyskać na atrakcyjności. W komunikacji z odbiorcami ważny jest obecnie tone of voice, empatyczna odpowiedź na to, co przeżywają. Te umiejętności potrzebne będą także i po zakończeniu kryzysu. Rynek branży live well nastawiony jest przecież na zaspakajanie rosnących we współczesnym świecie potrzeb konsumentów - spokoju, równowagi, wsparcia dla ciała i umysłu.
Live well to niezwykle szeroki zakres ofert i idei. Obejmuje m.in. produkty i usługi kosmetyczne, modowe, związane ze sportem, life stylem, kulinariami, spędzaniem wolnego czasu, urządzaniem wnętrz czy technologiami. Na naszym wydarzeniu online nie zabraknie przedstawicieli tych branż. Po stronie mentorów znajdą się doświadczeni eksperci od zarządzania, budowania zespołów, sprzedaży, marketingu. Wierzymy, że wszyscy napełnią “baki” inspiracjami i wiedzą!
Relacja z tego wydarzenia online już wkrótce na naszym portalu! Tymczasem zachęcamy do zapoznania z artykułem “Co oznacza dziś live well, czyli dobrostan w cenie”, prezentujący kilka ścieżek, którymi podążają konsumenci w poszukiwaniu dobrostanu.