REKRUTACJA ZAKOŃCZONA!
Posiadanie samej strony internetowej może nie wystarczyć, żeby pozyskać klientów. Potrzebny jest ruch na stronę, który możemy zdobyć dzięki Google i jego wyszukiwarce oraz sieci reklamowej. Powiemy Ci, jak ten ruch osiągnąć.
Dlaczego warto uczestniczyć:
- Dowiesz się, czym różni się ruch organiczny od płatnego w Google,
- Poznasz podstawowe wytyczne pod kątem optymalizacji strony pod wyszukiwarkę Google,
- Nauczysz się, jak dobierać słowa kluczowe do kampanii reklamowej Google Ads,
- Zrozumiesz, jak tworzyć kampanie Google Ads,
- Poznasz sposób mierzenia sukcesu swoich kampanii,
- Dowiesz się jak analizować i optymalizować kampanie w Google Ads i Google Analytics.
Przebieg warsztatów
Warsztat odbędzie się 1.12.2019 r. (niedziela), w godzinach 10:00 - 16:00.
Miejsce:
Centralny Dom Technologii, ul. Krucza 50, 00-512 Warszawa
Trener
Krzysztof Wroński
Specjalista marketingu i analityki internetowej. Właściciel firmy szkoleniowo konsultingowej Semhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki.
Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, mi.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus.
Jego specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadził kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiada wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkolił też i udzielał konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+ czy skycash.
W 2013 roku zdał egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu był często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkolił też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku ma już około 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.