Facebook szybko się zmienia. Ale wśród tych ciągłych aktualizacji sama metodyka konfiguracji i optymalizacji reklam tak naprawdę nie zmienia się wcale. Znajomość mechaniki rządzącej managerem reklam jest istotna, ale wcale nie determinuje sukcesu Twoich działań. Połączenie tego z umiejętnością skutecznego komunikowania się z właściwie dobraną grupą docelową - już tak.
Dlaczego warto uczestniczyć:
• Wypracujesz strategię obecności swojej marki na Facebooku. Zrozumiesz, jak ważna jest sprecyzowana grupa docelowa i właściwie dobrany język komunikacji,
• Zrozumiesz zależność pomiędzy działaniami na Facebooku a pozostałymi aktywnościami marketingowymi,
• Poznasz cały wachlarz organicznych (nieodpłatnych) działań, które pomogą wypromować Twój biznes,
• Nauczysz się konfigurować krok po kroku kampanie reklamowe na Facebooku zgodnie z najlepszymi praktykami,
• Zrozumiesz lejek sprzedażowy i siłę remarketingu, który pozwoli wznieść Twoje kampanie na wyższy poziom,
• Poznasz narzędzia, które pomogą Ci efektywniej i za darmo prowadzić samodzielnie działania na Facebooku.
Przebieg warsztatów
Warsztaty będą prowadzone w formule pracy grupowej („burzy mózgów”) na interesujących przykładach. W sumie 4 intensywne godziny, po których podejdziesz do promocji swojej firmy w przemyślany i zorganizowany sposób.
Warsztat odbędzie się 6.12. 2019 r. (piątek) w godzinach 12.00 - 16.00.
Miejsce
Przestrzeń from Facebook, Koszykowa 61, 00-667 Warszawa
ZAPISZ SIĘ
Trener
Wioletta Odalska – ekspertka komunikacji w social media, z zawodu dziennikarka. Swoje doświadczenia zdobywała jako producentka telewizyjna, redaktorka social media „Faktów” TVN oraz portalu informacyjnego TVN24. Twórca wielu kampanii w Agencjach Social Media, jak i międzynarodowych korporacjach. Aktualnie prowadzi własną agencję SociaLucky. W swojej działalności stawia na nieszablonowe podejście w komunikacji i pracy nad kampaniami marketingowymi w mediach społecznościowych. Organizatorka comiesięcznych wydarzeń w Lublinie „New Age Media”, które podejmują temat marketingu i szeroko rozumianych mediów, tak elektronicznych jak i tradycyjnych.