REKRUTACJA ZAKOŃCZONA!
Zachęcamy Cię, abyś wziął sprzedaż w swoje ręce, bo to kluczowe ogniwo Twojego biznesu.
Dlaczego warto uczestniczyć?
- Przeanalizujesz kluczowe czynniki sukcesu dzięki modelowemu spojrzeniu na własną firmę,
- Rozwiniesz umiejętności wyznaczania celów sprzedażowych i konstruowania planu sprzedażowego,
- Dowiesz się, w jaki sposób opracowywać ofertę handlowa w języku korzyści dla klienta,
- Weźmiesz udział w ćwiczeniach, dzięki którym rozwiniesz umiejętności prezentacyjne,
- Zapoznasz się z systemem sprzedaży AIDDA (Attention, Interest, Desire, Decision, Action).
Przebieg warsztatów
Podczas warsztatów wyznaczysz cele sprzedażowe i zaplanujesz działania handlowe oraz przetrenujesz prowadzenie prezentacji. Warsztat odbędzie się 30.11.2019 (sobota) w godzinach 10.00-18.00.
W drugiej części warsztatów w godz. 16-18 networking oraz wystąpienie gościa specjalnego - Karola Górnowicza pt. Wyzwania na drodze rozwoju start-upu. Opowie on, z jakimi wyzwaniami musiał się zmierzyć jako CEO w firmie Skriware, producenta drukarek 3D. Chcesz wiedzieć, jak zaprojektował model biznesowy, uczył się zarządzać dużym zespołem i pozyskał dla swoich pomysłów inwestora? Przyjdź i zainspiruj się historią jednego z najbardziej rozpoznawalnych startup-ów edukacyjnych.
Miejsce
Centralny Dom Technologii, ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa
Trener
Arkadiusz Dyl - trener, coach, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 15 lat pełnienia funkcji menedżerskich i specjalistycznych w firmach o profilu sprzedażowym i usługowym. Od 2001 jest przedsiębiorcą. Świadczy usługi doradcze, szkoleniowe i coachingowe. Certyfikowany Coach International Coaching Community, konsultant i doradca biznesowy. Absolwent programu „The Essential of Systemic Coaching and Constellations” CCE, ICF.
Absolwent socjologii Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jest autorem programów szkoleniowych z dziedziny coachingu menedżerskiego, kompetencji przedsiębiorczych, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi treningi umiejętności, wykorzystując metodologię warsztatową – organizowania i wykorzystywania doświadczeń uczestników, dzięki czemu odbiorcy jego szkoleń podkreślają ich praktyczność. W Programie prowadzi szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych, sprzedaży i marketingu.