Zachęcamy Cię, abyś wziął sprzedaż w swoje ręce, bo to kluczowe ogniwo Twojego biznesu. I nie ma tutaj żadnych tajemnic - proces sprzedaży można zaplanować i poprowadzić tak, aby osiągnąć zamierzone cele. Nauczysz się komunikowania z klientami przy wykorzystaniu języka korzyści. Skorzystaj z doświadczeń trenera, który budował z sukcesem procesy sprzedażowe w wielu firmach i przy okazji lubi to robić.
Dlaczego warto uczestniczyć?
- Rozwiniesz umiejętności wyznaczania celów sprzedażowych i konstruowania planu sprzedażowego.
- Zyskasz wiedzę o kluczowych czynnikach sukcesu dzięki modelowemu spojrzeniu na własny biznes.
- Dowiesz się, w jaki sposób opracowywać ofertę handlowa w języku korzyści dla klienta.
- Weźmiesz udział w ćwiczeniach, dzięki którym rozwiniesz umiejętności prezentacyjne.
- Zapoznasz się z systemem sprzedaży AIDDA (Attention, Interest, Desire, Decision, Action).
- Przekonasz się, że prowadzenie rozmów sprzedażowych może dostarczać Ci dużo satysfakcji.
Program warsztatów
Podczas warsztatów uczestnicy przeanalizowali potencjał własnego przedsięwzięcia z perspektywy modelu biznesowego. Nauczyli się wyznaczania celów sprzedażowych i planowania działań handlowych. Przygotowali się do stworzenia przyciągającej uwagę oferty handlowej. Przetrenowali prowadzenie prezentacji (elevator pitch, język korzyści, rozmowa sprzedażowa) oraz sposoby skutecznego pozyskiwania klienta.
Przebieg warsztatów
Warsztaty były przewidziane na 8 godzin pracy. Podczas zajęć uczestnicy pracowali w zespołach.
Serdecznie zapraszamy do udziału.
Trener
Arkadiusz Dyl - trener, coach, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 15 lat pełnienia funkcji menedżerskich i specjalistycznych w firmach o profilu sprzedażowym i usługowym. Od 2001 jest przedsiębiorcą. Świadczy usługi doradcze, szkoleniowe i coachingowe. Certyfikowany Coach International Coaching Community, konsultant i doradca biznesowy. Absolwent programu „The Essential of Systemic Coaching and Constellations” CCE, ICF.
Absolwent socjologii Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jest autorem programów szkoleniowych z dziedziny coachingu menedżerskiego, kompetencji przedsiębiorczych, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi treningi umiejętności, wykorzystując metodologię warsztatową – organizowania i wykorzystywania doświadczeń uczestników, dzięki czemu odbiorcy jego szkoleń podkreślają praktyczność. W programie prowadzi szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych, sprzedaży i marketingu.