Nasze działania

Weź udział w 4 webinarach i dowiedz się, jak skutecznie komunikować się w social media, jak rozwinąć sprzedaż internetową oraz jaką formę prawną wybrać dla swojej działalności!

Tytuły webinarów mówią same za siebie! Dołącz do spotkań online i sięgnij po praktyczną wiedzę, która pomoże Ci skutecznie działać w biznesie:

 

 

1. Webinar - Instagram w promowaniu biznesu - Olimpia Jenczek

Termin: 13.12.2022, (wtorek) g. 17.30 - 19.00

Kiedyś mówiliśmy: "Gdy nie ma Cię na Facebooku - nie istniejesz". Dzisiaj ta zasada dotyczy również Instagrama. Jest to doskonałe miejsce do budowania relacji z klientem zarówno dla małych, jak i dużych firm. Oferuje nam cały wachlarz możliwości komunikacyjnych, a także dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak, aby zbudować prawdziwą więź, należy samemu mocno się zaangażować w tworzenie treści. 

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Na co zwrócić uwagę, budując profil?
  • Z jakich narzędzi korzystać?
  • Jak tworzyć angażującą komunikację?
  • Jak zaprzyjaźnić się z algorytmami?

Na te, i wiele innych pytań odpowiem podczas naszego webinaru.

Prowadząca:

Olimpia Jenczek - specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych.Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival. W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO.

 

 

2. Webinar Twój pomysł na Facebooku - Karol Gagatko

Termin:  10.01.2023 (wtorek), g. 17.30 - 19.00

Facebook to wciąż najpopularniejszy kanał social media na świecie i drugi (po YouTube) najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce. Jeśli zastanawiacie się czy na Facebooku trzeba być, odpowiedź może być tylko jedna: Owszem, zwłaszcza jeśli mówimy o markach. To właśnie tutaj, a nie jak kiedyś na stronach internetowych większość z nas szuka informacji o firmach działających w okolicy, dlatego obecność na Facebooku to must have, jeśli myślimy o oferowaniu swoich produktów online.

Podczas webinaru odpowiemy na pytania:

  • O czym pamiętać, tworząc profil na Facebooku?
  • Czy zasięg organiczny na platformie wciąż istnieje?
  • Jak odpowiednio dostosować komunikację do tego kanału komunikacji?
  • Z jakich narzędzi korzystać, by jak najlepiej promować swoje produkty?
  • O czym (oprócz publikowania postów) pamiętać w planowaniu komunikacji? 

 Bądźcie z nami w środę, 1 grudnia, i dowiedzcie się jak sprzedawać i budować społeczność na Facebooku.

Prowadzący

Karol Gagatko - adept sztuk social media i digital marketing. Od 2017 do 2019 roku zawodowo związany z Fundacją WOŚP, gdzie współtworzył całość komunikacji w Internecie, a z którą jako wolontariusz działał już od 2013 roku. W ramach pracy w Fundacji WOŚP współorganizował i prowadził prelekcje w ramach szkoleń dla grup medialnych działających w ramach Pokojowego Patrolu, zajmującego się komunikacją fundacji podczas takich wydarzeń, jak choćby Finał WOŚP czy Festiwal Pol'and'Rock. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Oprócz nowych technologii interesuje się polityką zagraniczną, zwłaszcza współczesną dyplomacją, ale także tematami związanymi z Unią Europejską i Wielką Brytanią. Uwielbia podróże, zwłaszcza te spontaniczne i niezorganizowane, kino niezależne i książki Doroty Masłowskiej. Aktualnie związany z agencją Plej, gdzie współtworzy komunikację w mediach społecznościowych jednej z największej sieci komórkowej w Polsce.