Moje kompetencje

Nie jest łatwo słuchać uwag, ale też dawać je innym w sposób konkretny i nieemocjonalny. Sprawdź, jak nauczyć się przekazywać informację zwrotną, by skutecznie komunikować nawet trudne tematy. 

Czy wiesz, jak jesteś postrzegany i jak na Ciebie reagują inni - współpracownicy czy klienci? Warto ich o to zapytać i zdobyć cenną informację zwrotną. Przeczytaj, jak to zrobić.

W perspektywie długofalowej izolacja, która obecnie jest środkiem prewencji zdrowotnej, stanowi jedno z większych zagrożeń dla efektywności pracy. Każda praca pośrednio lub bezpośrednio wiąże nas z innymi: jeśli nie z członkami zespołu, to z dostawcami, podwykonawcami, kooperantami, a już na pewno z klientami.

Każdy z Was zapewne wielokrotnie zadawał sobie pytania o podłoże i warunki sukcesu życiowego. Co zrobić, by nam się udało? Jak zmotywować się do działania? Skąd czerpać energię? Gdzie szukać inspiracji?