Inspiratornia

Gdzie są moi klienci i jak mam do nich dotrzeć? Od odpowiedzi na te pytania zależy powodzenie każdego przedsięwzięcia biznesowego. 

Arkadiusz Dyl, trener w Programie Rozwoju Przedsiębiorczości, konsultant i doradca biznesowy w obszarze sprzedaży i marketingu, radzi, by planowanie sprzedaży przeprowadzić według trzech kroków: najpierw przeanalizuj rynek pod kątem klientów, wyodrębnij segment klientów, do których chcesz dotrzeć w pierwszej kolejności i zaplanuj wobec nich działania marketingowe i handlowe. Pamiętaj, że warto pytać innych, co sądzą o Twoim pomyśle i zbierać informację zwrotną, by ulepszać swój produkt lub usługę. Obejrzyj film:

 

   

Polecamy także artykuły, które przybliżają zagadnienia poruszone w filmie:

Sprzedawaj zawsze z myślą o kliencie

Zasady skutecznej segmentacji

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.