Moje kompetencje

fot. Fotolia.com

Jeśli myślisz już od jakiegoś czas nad tym jak swój pomysł wprowadzić na rynek lub jak wprowadzić zmiany do już funkcjonującego biznesu, to najwyższy czas abyś przystąpił do przemyślenia swojej koncepcji przy wykorzystaniu modelu Canvas i poukładał krążące w Twojej głowie pomysły.

fot. Fotolia.com

Dynamiczny rozwój technologii komunikacyjnych oraz narzędzi i zasobów edukacyjnych w Internecie mogą mieć ogromny wpływ na jakość uczenia się w XXI wieku. Jeśli tylko wiemy jak i gdzie, znajdujemy tam coraz więcej wartościowych informacji, które możemy wykorzystać dla naszego rozwoju. O tym, jak poruszać się w tej rzeczywistości i jak wykorzystać sieć dla procesu uczenia się i przez dwa dni rozmawiali uczestnicy konferencji "Pokazać - Przekazać" 2017 w Centrum Nauki Kopernik.

fot. Fotolia.com

Żyjemy w epoce promocji. Jeśli chcemy zdobyć klientów, jeśli chcemy zyskać wpływ w organizacji, jeśli jeszcze szerzej – chcemy skutecznie oddziaływać na rynku (produktów czy idei) musimy zadbać o swój wizerunek, o to jak jesteśmy postrzegani i opisywani, z jakimi wartościami identyfikują nas inni.

fot. Fotolia.com

Planowanie naszych działań jest niezwykle ważne. Warto wiedzieć, ku czemu dążymy i jaką drogę mamy przejść. Niemniej kurczowe trzymanie się poszczególnych punktów planu może okazać się przeciwskuteczne. Powinniśmy być gotowi na korekty.

fot. Fotolia.com

Organizacje powstają, by realizować pewne cele. Cele te są fundamentem ich istnienia. Określają plan działania, harmonogram prac, przyjęte strategie. Decydują o doborze członków zespołu i zakresie działalności. Czym jednak są cele? Jak je ustalać i koordynować ich realizację?

fot. Fotolia.com

Gdzie jest wiedza i skąd ją brać? Nic dziwnego, że stawiamy sobie takie pytania w obliczu dynamicznego przyrostu i natłoku informacji. O wiedzy nie możemy już myśleć tylko w kategoriach zbioru faktów czy prawd.