Nasze działania

 

 

TRENERZY:

Krzysztof Bazyl - Talent Management Mentor, menadżer, coach, trener i konsultant, partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, procesami i projektami w największych międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz B2B. Zdobywał wiedzę, pracując w różnych obszarach organizacji takich jak: operacyjny, finansowy, a największą część przeznaczając na zarządzanie sprzedażą i marketingiem. Od lat prowadzi treningi z zakresu tworzenia strategii firm, biznes planów, zarządzania zespołem, zarządzania kluczowymi klientami, a także z obszarów efektywności sprzedaży i cross sellingu. Od 2012 prowadzi mentoring i life coaching dla kadry menadżerskiej. Prowadził Szkołę Trenerów Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, trenerem metodologii FRIS. Jako konsultant doradza w dużych firmach polskich i międzynarodowych. Jest członkiem rady programowej PRP i prowadzi szkolenia w zakresie planowania strategicznego w biznesie.

 

Arkadiusz Dyl - trener, coach, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 15 lat pełnienia funkcji menedżerskich i specjalistycznych w firmach o profilu sprzedażowym i usługowym. Od 2001 jest przedsiębiorcą. Świadczy usługi doradcze, szkoleniowe i coachingowe. Certyfikowany Coach International Coaching Community, konsultant i doradca biznesowy. Absolwent programu „The Essential of Systemic Coaching and Constellations” CCE, ICF. Absolwent socjologii Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jest autorem programów szkoleniowych z dziedziny coachingu menedżerskiego, kompetencji przedsiębiorczych, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi treningi umiejętności, wykorzystując metodologię warsztatową – organizowania i wykorzystywania doświadczeń uczestników, dzięki czemu odbiorcy jego szkoleń podkreślają ich praktyczność. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Prawa i Zarządzania im. Chodkowskiej w Warszawie. Pasjonat rozwoju osobistego ludzi, mądrych książek, dalekich podróży. W Programie prowadzi szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych, sprzedaży i marketingu.

 

Patryk Adamczyk - współzałożyciel i dyrektor zarządzający Be About | Hybrid Agency, pierwszej w Polsce agencji hybrydowej działająca w obszarze employer brandingu, której profil kompetencji i wieloletnie doświadczenia uzupełniają najlepsi eksperci na rynku. W poprzedniej roli jako dyrektor projektów strategicznych, a następnie dyrektor marketingu i obsługi klienta Grupy Absolvent, odpowiedzialny za współpracę z klientami z listy TOP500 najlepszych firm w Polsce w ramach działań employer brandingowych oraz strategię i marketing Absolvent Talent Days - największych targów pracy i praktyk w Polsce. W ostatnich latach jako brand manager segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów TV oraz transmisji live, manager projektu pierwszej internetowej ramówki w Polsce. Karierę w obszarze marketingu zdobywał m.in. w firmie kosmetycznej Johnson&Johnson, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku i komunikacji dla kilku marek w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event). Niejednokrotnie wcielał się w rolę prowadzącego wydarzenia i eventy korporacyjne. Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych. W Programie Rozwoju Przedsiębiorczości odpowiedzialny za prowadzenie warsztatów w zakresie marketingu i budowania unikalnej wartości sprzedaży oraz konsultacje indywidualne pomysłów biznesowych.

 

Mirosław Stochaj - specjalista z zakresu rachunkowości zarządczej i kontrolingu komercyjnego. Posiada ponad 25 lat doświadczeń w finansach przedsiębiorstw, zarządzaniu ludźmi oraz kierowaniu grupami projektowymi w międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz Medical Devices & Equipment. Zdobył wiedzę, pracując w różnych obszarach finansów, wsparcia biznesowego oraz w działach komercyjnych, gdzie jako manager był odpowiedzialny za zarządzanie wieloosobowymi zespołami, za tworzenie i realizację strategii finansowej, biznes planów, za prowadzenie projektów rozwojowych i restrukturyzacyjnych. Od wielu lat prowadzi treningi i pracuje jako konsultant z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw i kontrolingu finansowego, prowadząc warsztaty i szkolenia między innymi we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie (moduły finansowe na Podyplomowych Studiach Zarządzania Sprzedażą oraz MBA IT), a także realizując bezpośrednio projekty konsultingowo - szkoleniowe z zakresu finansów dla działów komercyjnych. W tym charakterze współpracował z dużymi firmami polskimi i międzynarodowymi. W Programie prowadzi warsztaty z planowania i zarządzania finansami w firmie.

 

Wojciech Wereszko - twórca i właściciel True Leader, były oficer JW GROM i Formoza, przywódca, praktyk w zakresie planowania i motywowania.Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia. Obecne koncentruje się na budowaniu efektywnych zespołów zadaniowo-projektowych (z wykorzystaniem metodologii FRIS i Facet5), zarządzaniu i ocenie ryzyka w projektach, budowaniu długofalowych strategii biznesowych. Wspiera kadrę zarządzającą w kierowaniu procesami produkcyjnymi. Pracuje z firmami z branży IT w tworzeniu spójnych koncepcyjnie i efektywnych zespołów programistycznych. Przenosi w środowisko biznesu standardy skuteczności i jakości wywodzące się ze świata sił specjalnych. Trener i mentor w Programie Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

Bernard Fruga - psycholog biznesu, trener, przedsiębiorca, doradca i mentor dla menedżerów. Specjalizujący się w skuteczności osobistej, nabywaniu dobrych nawyków i zarządzaniu zadaniami. Posiada wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu zagranicznych przedstawicielstw szwajcarskiej firmy monitorującej budżety marketingowe i wydatki reklamowe. Zarządzał budżetami międzynarodowymi. Jest autorem licznych artykułów i książek m.in. „ISRIKUZ. Pogodne przywództwo” oraz „Alfabet ogarniania”. Od ponad dziesięciu lat w Polsce, a wcześniej wraz żoną i trójką dzieci mieszkał i pracował w Szwajcarii.

 

 

Krzysztof Wroński - specjalista marketingu i analityki internetowej. Właściciel firmy szkoleniowo-konsultingowej SEMhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Prowadzi kampanie dla wielu branż i marek. Posiada wieloletnie doświadczenie jako szkoleniowiec, jest Certyfikowanym Trenerem Google AdWords. Prelegent licznych konferencji branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor wielu publikacji w czasopismach branżowych, mi.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus. 

 

 

Anna Bichta - prezes zarządu Fundacji Think! odpowiedzialna za tworzenie merytorycznych treści portalu Rozwijamy.edu.pl oraz szkoleniowych, konsulting i doradztwo, prowadzenie szkoleń i spotkań z młodymi przedsiębiorcami. Doświadczony menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w realizacji projektów dla sektora wyspecjalizowanych usług dla biznesu w obszarze doradztwa i badań rynku i w sprzedaży usług dla klienta instytucjonalnego. W Programie wykorzystuje doświadczenie zdobyte w prowadzeniu firmy, pracy na stanowiskach kierowniczych w biznesie, w realizacji projektów, analizach rynku i procesów, koordynowaniu zadań zespołów projektowych oraz usprawnianiu procesów biznesowych dla sektorów: m.in. FMCG, edukacyjnego, telekomunikacyjnego, finansowego, motoryzacyjnego, budowlanego, wzornictwa przemysłowego. Magister zarządzania i marketingu oraz MBA Programu Thames Valley University.


Małgorzata Polak – wiceprezes zarządu Fundacji Think! Socjolog, z ponad 15 letnim doświadczeniem w przygotowaniu i koordynacji projektów finansowanych ze środków unijnych, zagranicznych i krajowych. Doświadczenie biznesowe zdobywała w instytucjach finansowych, venture capital oraz instytucie naukowym. Opracowywała, kierowała projektami i zespołami w zakresie edukacji, kultury, aktywizacji społecznej, zawodowej i przedsiębiorczości. W programie wykorzystuje swoje umiejętności analityczne w konsultacjach prowadzonych z młodymi przedsiębiorcami. Wierzy, że we współpracy z innymi, w spotkaniach i relacjach z ludźmi tkwi ogromna sprawcza siła. Odpowiedzialna za tworzenie treści merytorycznych portalu Rozwijamy.edu.pl oraz szkoleniowych, rozwój i kierowanie Programem Rozwoju Przedsiębiorczości i portalem Rozwijamy.edu.pl. 

 

 

 

 

 

 

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.