Jak prowadzić sprzedaż e-commerce? 8.12.21

08 grudzień 2021

17:30 - 18:30

Online

Poznaj kroki, jakie warto podjąć na starcie rozwoju swojego biznesu w sieci!

O doświadczeniach rozwoju sprzedaży e-commerce opowie podczas webinaru Michał Pyka – wiceprezes AEDMAX.PL, ratownik medyczny, pielęgniarka, strażak – ratownik wysokościowy.

Podczas spotkania dowiesz się: 

  • Na co zwrócić uwagę, kiedy chcesz rozwinąć sprzedaż internetową.
  • Czy potrzebujesz agencji, informatyka, grafika, człowieka od Social Mediów oraz pisania tekstów i dlaczego tak? 
  • Jak zacząć sprzedawać w sklepie internetowym, na Allegro i Amazon, nie mając na to dużego budżetu - co warto robić, a czego unikać? 
  • Jak współpracować z Google i Facebookiem?
  • W jaki sposób tworzyć reklamy w PLA i na Fb/Insta?
  • Czy działalność edukacyjna w social mediach ma sens i przekłada się na sprzedaż? 
  • Czy warto budować swoją stronę internetową i dlaczego absolutnie tak? 
  • Mailing - czy to jeszcze w ogóle działa? 

Na koniec sesja Q&A. 

O prowadzącym

Michał Pyka – wiceprezes AEDMAX.PL, ratownik medyczny, pielęgniarka, strażak – ratownik wysokościowy. AEDMAX.PL, której jest współzałożycielem prowadzi działalność od 2012 roku. Firma dostarcza apteczki, defibrylatory i inne sprzęty ratujące życia, oraz szkoli z zakresu pierwszej pomocy. Razem ze swoim wspólnikiem zaczęli od biura w McDonaldzie, po trzech latach zespół składał się z 6 osób, dzisiaj zatrudniają 16 osób i generują 15 mln. obrotu rocznie. Przez pierwszych kilka lat spotykali się z każdym klientem osobiście, jeżdżąc po Polsce i robiąc po 90 tyś. km rocznie. W 2017 r. zdecydowali się, że budują pierwszy sklep internetowy - raczej jako katalog internetowy produktów. Dzisiaj wszystkie strony i sklepy internetowe "przyprowadzają im" 95% klientów, a 30% transakcji odbywa się online. Wiedzą, że za 3 lata zdecydowana większość transakcji będzie odbywać się w sieci. Dlatego inwestują w internety praktycznie wszystkie zyski, bo wiedzą, że to się opłaci.