Nasze działania

Podczas szkolenia pt. Digital marketing firmy, w dniu 21.11.2020  - dowiesz się, jak skutecznie prowadzić marketing firmy przy użyciu narzędzi digitalowych. Poznasz sposoby docierania do potencjalnych klientów, a nie przypadkowych użytkowników. Nauczysz się optymalnie inwestować w marketing internetowy.

Posiadanie samej strony internetowej może nie wystarczyć, żeby pozyskać klientów. Potrzebny jest ruch na stronę, który możemy zdobyć m.in. dzięki reklamie internetowej, działaniach w mediach społecznościowych czy marketingowi treści.

Dlaczego warto uczestniczyć:

  • Dowiesz się, jak rozwijać biznes w sieci.

  • Zapoznasz się z wybranymi narzędziami marketingu internetowego: 
     - reklamy w Google,
     - marketing w social media: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube i inn.,
     - content marketing,
     - video marketing,
     - e-mail i sms marketing,
     - marketing wirusowy,
     - influencer marketing,
     - programy partnerskie i sieci afiliacyjne,
     - marketing w e-commerce.

  • Dowiesz się, jak stworzyć strategię działań dla firmy w internecie (digital strategy), dzięki której sprzedaż produktów i usług będzie skuteczniejsza.  

Termin:

Szkolenie odbędzie się 21.11.2020 r. (sobota), w godzinach 10:00 - 13:00. 

Szkolenie odbędzie się online.

 

ZAPISZ SIĘ!

Trener 

Krzysztof Wroński Specjalista marketingu i analityki internetowej. Właściciel firmy szkoleniowo konsultingowej SEMhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus. Jego specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadził kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiada wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkolił też i udzielał konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash... a nawet samo Google.

W 2013 roku zdał egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. W ramach tego programu, który Google zamknęło w 2018 roku, był często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Szkolił też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje, niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku ma już około 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.