Nasze działania

24.11.2019 (niedziela) skupimy się na opracowaniu unikalnej propozycji wartości - USP! Weź udział i dowiedz się, co zrobić, aby Twój biznes stał się wyjątkowy i niepowtarzalny w swojej kategorii. 

Na warsztacie zajmiemy się marketingową stroną funkcjonowania biznesu - przede wszystkim sposobami komunikowania wartości stojących za Twoim biznesem. Dowiesz się, jak zbudować unikalną propozycję sprzedaży (USP) oraz zaplanować działania marketingowe tak, aby zaistnieć w świadomości swoich klientów, partnerów i potencjalnych pracowników. 

Dlaczego warto uczestniczyć:

  • Dowiesz się, jak opisywać, komunikować i promować biznes wśród klientów i partnerów biznesowych.
  • Nauczysz się, jak opracować i wykorzystywać mocne strony produktu w komunikacji z rynkiem.
  • Zapoznasz się z ciekawymi praktykami wykorzystywania USP produktów.

Przebieg warsztatów

Na warsztacie przeanalizujesz i stworzysz komunikat USP dla Twojego produktu lub usługi. Warsztat prowadzony metodą pracy grupowej przy wykorzystaniu interesujących przykładów. Warsztat odbędzie się 24.11.2019 (niedziela) w godzinach 10.00 - 16.00. 

Miejsce:

Centralny Dom Technologii, ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa

ZAPISZ SIĘ!

Trener:

Patryk Adamczyk - absolwent kierunku zarządzania firmą, dyrektor marketingu i customer care Grupy Absolvent znajdującej się na piątym miejscu listy najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. W poprzedniej roli, jako dyrektor projektów strategicznych odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze employer brandingu oraz strategię i marketing Absolvent Talent Days - największych targów pracy i praktyk w Polsce. W ostatnich latach jako brand manager segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów TV oraz transmisji live, manager projektu pierwszej internetowej ramówki w Polsce. Karierę w obszarze marketingu zdobywał m.in. w firmie kosmetycznej Johnson&Johnson, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku i komunikacji dla kilku marek w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event). Niejednokrotnie wcielał się w rolę prowadzącego wydarzenia i eventy korporacyjne. Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych. W Programie odpowiedzialny za prowadzenie warsztatów w zakresie marketingu i budowania unikalnej wartości sprzedaży oraz konsultacje indywidualne pomysłów biznesowych.

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.