Nasze działania

W dniu 2.03.2019 - odbędzie się warsztat z cyklu Własna firma - Warszawa II, który pomoże Ci spojrzeć na biznes przez pryzmat pieniądza. Przekażemy Ci praktyczne wskazówki - jak przeprowadzać bazowe kalkulacje pozwalające zaplanować przychody, koszty oraz zysk.  


Planowanie finansowe jest istotnym warunkiem powodzenia każdego przedsięwzięcia – tak samo małej, jak i dużej firmy nastawionej na wypracowywanie zysku. Aby ten zysk osiągnąć nie wystarczy mieć dobry pomysł. Równie ważne jest opracowanie modelu zarabiania dla pomysłu czyli policzenie przewidywanych przychodów, kosztów i przepływów finansowych. Gdy biznes nabiera tempa kolejnym krokiem jest kontrola zysku i przepływów gotówkowych. I chociaż tematy te mogą dla wielu wydawać się skomplikowane, to poświęcenie im czasu zaprocentuje w przyszłości.

Dlaczego warto uczestniczyć

● Poznasz mechanizmy wyliczania przychodów i zapoznasz się z praktycznymi narzędziami służącymi do oceny finansowej.
● Przetrenujesz się w podejmowaniu decyzji finansowych w oparciu o budżet i zrozumiesz ich konsekwencje.
● Rozwiniesz umiejętności zbierania i analizowania informacji finansowych – po warsztatach będziesz umiał zbudować model „zarabiania pieniędzy” dla swojej firmy.
● Dowiesz się jak zaplanować i monitorować swój zysk.


Program warsztatów

Podczas warsztatów uczestnicy przeprowadzą analizę case study oraz poprzez szereg decyzji i kalkulacji dowiedzą się, w jaki sposób sporządzić rachunek wyników. Przekonają się, jak różne decyzje w ramach planu finansowego mogą kształtować przyszłe zyski.

Przebieg warsztatów

Warsztaty trwają 8 godzin. Uczestnicy przejdą przez szereg decyzji finansowych i kalkulacji. Będą pracować na arkuszach kalkulacyjnych, które po szkoleniu będą mogli wykorzystać do kalkulacji swoich własnych przedsięwzięć biznesowych.
Warsztat będzie prowadzony metodą pracy grupowej przy wykorzystaniu case-study. Uczestnicy proszeni są o przyniesienie laptopów.

 

Miejsce

Centrum Kreatywności Targowa

ul. Targowa 56

Warszawa

ZAPISZ SIĘ


Trener

Mirosław Stochaj - Specjalista z zakresu rachunkowości zarządczej i kontrolingu komercyjnego. Posiada ponad 25 lat doświadczeń w finansach przedsiębiorstw, zarządzaniu ludźmi oraz kierowaniu grupami projektowymi w międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz Medical Devices & Equipment.
Zdobył wiedzę pracując w różnych obszarach finansów, wsparcia biznesowego oraz w działach komercyjnych gdzie jako manager był odpowiedzialny za zarządzanie wieloosobowymi zespołami, za tworzenie i realizację strategii finansowej, biznes planów, za prowadzenie projektów rozwojowych i restrukturyzacyjnych.

Od wielu lat prowadzi treningi i pracuje jako konsultant z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw i kontrolingu finansowego prowadząc warsztaty i szkolenia między innymi we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie (moduły finansowe na Podyplomowych Studiach Zarządzania Sprzedażą oraz MBA IT) a także realizując bezpośrednio projekty konsultingowo - szkoleniowe z zakresu finansów dla działów komercyjnych. W tym charakterze współpracował z dużymi firmami polskimi i międzynarodowymi, w tym z firmami medycznymi: Teva, ABBOTT, Mylan; hurtownią farmaceutyczną PHOENIX Pharma Polska; bankiem Crédit Agricole oraz wieloma innymi.

W biznesie kieruje się zasadą maksymalnej optymalizacji procesów finansowych oraz wywierania realnego wpływu przez czynniki finansowe na kształt prowadzonego biznesu, które wychodzą daleko poza standardową pozycję postrzegania finansów firmy jako działu ewidencji księgowej czy wewnętrznego kontrolera.

 

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.