Nasze działania

Warsztat - w dniu 27.02.2019w Warszawie, upłynął pod hasłem - jak wyróżnić się na tle konkurencji. Opracowaliśmy unikalną propozycję wartości Twojego biznesu i przetrenowaliśmy to, jak ją wyrazić. 

Skupiliśmy się na marketingowej stronie funkcjonowania biznesu - przede wszystkim na sposobach komunikowania wartości stojących za Twoim biznesem. Zajeliśmy się budowaniem unikalnej propozycji sprzedaży (USP), planowaniem działań marketingowych - a wszystko po to, aby wiedzieć, w jaki sposób zaistnieć w świadomości swoich klientów, partnerów i potencjalnych pracowników. Twój biznes stanie się wyjątkowy i niepowtarzalny w swojej kategorii. 


Dlaczego warto uczestniczyć:

  • Dowiesz się, jak opisywać, komunikować i promować biznes wśród klientów i partnerów biznesowych.
  • Nauczysz się, jak opracować i wykorzystywać mocne strony produktu w komunikacji z rynkiem.
  • Zapoznasz się z ciekawymi praktykami wykorzystywania USP produktów.


Program warsztatów:

Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzieli się, w jaki sposób określić unikalną propozycję sprzedaży marki - gdzie i jak ją komunikować, jak planować podstawowe działania marketingowe przy niewielkich zasobach finansowych i za pomocą jakich wskaźników mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Warsztat prowadzony był metodą pracy grupowej przy wykorzystaniu kilku case-studies, aby praktycznie poznać metody komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej wykorzystywanych w biznesie.

 

Przebieg warsztatów

Warsztat odbył się w środę 27.02.2019 r. w godzinach 17:30-20:30.

 

 

Trener:

Patryk Adamczyk - Absolwent kierunku zarządzania firmą, dyrektor marketingu strategicznego Grupy Absolvent. W ostatnich latach jako brand manager segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów TV oraz transmisji live, manager projektu pierwszej internetowej ramówki w Polsce. Karierę w obszarze marketingu zdobywał m.in. firmie kosmetycznej Johnson&Johnson, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku i komunikacji dla kilku marek w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event). Niejednokrotnie wcielał się w rolę prowadzącego wydarzenia i eventy korporacyjne. Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych. W programie odpowiedzialny za prowadzenie warsztatów w zakresie marketingu i budowania unikalnej wartości sprzedaży, konsultacje indywidualne pomysłów biznesowych.