Nasze działania

Weź udział w 4 webinarach i dowiedz się, jak skutecznie komunikować się w social media, jak rozwinąć sprzedaż internetową oraz jaką formę prawną wybrać dla swojej działalności!

Tytuły webinarów mówią same za siebie! Dołącz do spotkań online i sięgnij po praktyczną wiedzę, która pomoże Ci skutecznie działać w biznesie:

 

 

1. Webinar - Instagram w promowaniu biznesu - Olimpia Jenczek

Termin: 17.11.2021 (środa), g. 17.30 - 18.30

Kiedyś mówiliśmy: "Gdy nie ma Cię na Facebooku - nie istniejesz". Dzisiaj ta zasada dotyczy również Instagrama. Jest to doskonałe miejsce do budowania relacji z klientem zarówno dla małych, jak i dużych firm. Oferuje nam cały wachlarz możliwości komunikacyjnych, a także dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak, aby zbudować prawdziwą więź, należy samemu mocno się zaangażować w tworzenie treści. 

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Na co zwrócić uwagę, budując profil?
  • Z jakich narzędzi korzystać?
  • Jak tworzyć angażującą komunikację?
  • Jak zaprzyjaźnić się z algorytmami?

Na te, i wiele innych pytań odpowiem podczas naszego webinaru.

O Prowadzącej:

Olimpia Jenczek - specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych.Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival. W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO.

2. Webinar Jak sprzedawać i budować społeczność na  FB? - Karol Gagatko

Termin:  1.12.2021 (środa), g. 17.30 - 18.30

Facebook to wciąż najpopularniejszy kanał social media na świecie i drugi (po YouTube) najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce. Jeśli zastanawiacie się czy na Facebooku trzeba być, odpowiedź może być tylko jedna: Owszem, zwłaszcza jeśli mówimy o markach. To właśnie tutaj, a nie jak kiedyś na stronach internetowych większość z nas szuka informacji o firmach działających w okolicy, dlatego obecność na Facebooku to must have, jeśli myślimy o oferowaniu swoich produktów online.

Podczas webinaru odpowiemy na pytania:

  • O czym pamiętać, tworząc profil na Facebooku?
  • Czy zasięg organiczny na platformie wciąż istnieje?
  • Jak odpowiednio dostosować komunikację do tego kanału komunikacji?
  • Z jakich narzędzi korzystać, by jak najlepiej promować swoje produkty?
  • O czym (oprócz publikowania postów) pamiętać w planowaniu komunikacji? 

 Bądźcie z nami w środę, 1 grudnia, i dowiedzcie się jak sprzedawać i budować społeczność na Facebooku.

O prowadzącym:

Karol Gagatko - adept sztuk social media i digital marketing. Od 2017 do 2019 roku zawodowo związany z Fundacją WOŚP, gdzie współtworzył całość komunikacji w Internecie, a z którą jako wolontariusz działał już od 2013 roku. W ramach pracy w Fundacji WOŚP współorganizował i prowadził prelekcje w ramach szkoleń dla grup medialnych działających w ramach Pokojowego Patrolu, zajmującego się komunikacją fundacji podczas takich wydarzeń, jak choćby Finał WOŚP czy Festiwal Pol'and'Rock. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Oprócz nowych technologii interesuje się polityką zagraniczną, zwłaszcza współczesną dyplomacją, ale także tematami związanymi z Unią Europejską i Wielką Brytanią. Uwielbia podróże, zwłaszcza te spontaniczne i niezorganizowane, kino niezależne i książki Doroty Masłowskiej. Aktualnie związany z agencją Plej, gdzie współtworzy komunikację w mediach społecznościowych jednej z największej sieci komórkowej w Polsce. 

3. Webinar Jak prowadzić sprzedaż e-commerce - Michał Pyka

Termin: 8.12. 2021 (środa), g. 17.30 - 18.30 

O doświadczeniach rozwoju sprzedaży e-commerce opowie podczas webinaru Michał Pyka – wiceprezes AEDMAX.PL, ratownik medyczny, pielęgniarka, strażak – ratownik wysokościowy.

Podczas spotkania dowiesz się: 

  • Na co zwrócić uwagę, kiedy chcesz rozwinąć sprzedaż internetową.
  • Czy potrzebujesz agencji, informatyka, grafika, człowieka od Social Mediów oraz pisania tekstów i dlaczego tak? 
  • Jak zacząć sprzedawać w sklepie internetowym, na Allegro i Amazon, nie mając na to dużego budżetu - co warto robić, a czego unikać? 
  • Jak współpracować z Google i Facebookiem?
  • W jaki sposób tworzyć reklamy w PLA i na Fb/Insta?
  • Czy działalność edukacyjna w social mediach ma sens i przekłada się na sprzedaż? 
  • Czy warto budować swoją stronę internetową i dlaczego absolutnie tak? 
  • Mailing - czy to jeszcze w ogóle działa? 

Na koniec sesja Q&A. 

O prowadzącym

Michał Pyka – wiceprezes AEDMAX.PL, ratownik medyczny, pielęgniarka, strażak – ratownik wysokościowy. AEDMAX.PL, której jest współzałożycielem prowadzi działalność od 2012 roku. Firma dostarcza apteczki, defibrylatory i inne sprzęty ratujące życia, oraz szkoli z zakresu pierwszej pomocy. Razem ze swoim wspólnikiem zaczęli od biura w McDonaldzie, po trzech latach zespół składał się z 6 osób, dzisiaj zatrudniają 16 osób i generują 15 mln. obrotu rocznie. Przez pierwszych kilka lat spotykali się z każdym klientem osobiście, jeżdżąc po Polsce i robiąc po 90 tyś. km rocznie. W 2017 r. zdecydowali się, że budują pierwszy sklep internetowy - raczej jako katalog internetowy produktów. Dzisiaj wszystkie strony i sklepy internetowe "przyprowadzają im" 95% klientów, a 30% transakcji odbywa się online. Wiedzą, że za 3 lata zdecydowana większość transakcji będzie odbywać się w sieci. Dlatego inwestują w internety praktycznie wszystkie zyski, bo wiedzą, że to się opłaci.

4. Webinar Freelancer czy spółka - Izabella Woźnicka

Termin: 15.12.2021 (środa), g. 17.30 - 18.30

Start własnej firmy wiąże się z wyborem formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej. Jest to ważna decyzja ponieważ poszczególne formy prawne niosą za sobą różne konsekwencje m.in. podatkowe, proceduralne, związane z odpowiedzialnością majątkową właściciela firmy. 

Podczas webinaru dowiesz się: 

  • jakie formy działalności są dopuszczalne w Polsce,
  • o ograniczeniach i możliwościach różnych form,
  • jak można działać - freelancer czy spółka?,
  • o zakresie odpowiedzialności różnych form.

Na koniec sesja Q&A - ciekawostki dot. działalności gospodarczej.

O prowadzącej

Izabella Woźnicka - adwokat WP LAW KANCELARIA PRAWNA WOŹNICCY & PARTNERS, mentor, szkoleniowiec. Specjalizuje się w postępowaniach sądowych z zakresu prawa gospodarczego, cywilnego, w tym w skomplikowanych procesach odszkodowawczych, reprezentuje również Klientów w postępowaniach ekstradycyjnych i deportacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów gospodarczych. Wspiera Startup’y, doradza stowarzyszeniom oraz fundacjom. Doradza klientom w zakresie organizowania działalności gospodarczej, przeprowadzając dla nich audyty, tworząc schematy działania oraz wdrażając procedury dla ich prawidłowego funkcjonowania.