Moje kompetencje

Wraz z kontem Google otrzymujemy spersonalizowany dostęp do YouTube – własny kanał. Możemy użyć go do celów marketingowych i komunikacyjnych, tworząc i publikując własne mini-produkcje filmowe.

W dobie, gdy biznes można prowadzić jedynie przy użyciu smartfonu, bardzo liczą się rozwiązania chmurowe, dzięki którym dostęp do ważnych materiałów i dokumentów mamy z każdego miejsca i możemy je współdzielić ze współpracownikami lub klientami.

Każdy z użytkowników urządzeń elektronicznych z dostępem do Internetu na pewno zetknął się z nazwą Google. Dziś to nie tylko wyszukiwarka z magicznym algorytmem PageRank, ale zintegrowany zestaw systemów operacyjnych, usług i narzędzi potrzebnych do eksploracji Sieci. I wspomagających przedsiębiorców.

fot. Pexels.com

Tworząc jakiekolwiek treści (np. komentarze na portalach prasowych) i udostępniając je w sieci, korzystając z różnych portali – i to nie tylko portali społecznościowych, ale np. blogów czy magazynów zdjęć – musimy pamiętać, że każdy materiał ma wpływ na nasz sieciowy wizerunek.

fot. Fotolia.com

Pytając każdego młodego człowieka o jego cyfrowe umiejętności, otrzymujemy przeważnie odpowiedź potwierdzającą co najmniej dobrą znajomość zagadnień związanych z obsługą wszystkiego, do czego pasuje określenie „cyfrowe”. 

Mając już podstawowe narzędzie (adres e-mail) do komunikacji od/do potencjalnych odbiorców, należy zastanowić się, jakie inne sposoby komunikowania można wykorzystać i jakich narzędzi do tego użyć. Bo e-mail to oczywiście nie wszystko. 

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.