Anna Bichta – Prezeska Zarządu Fundacji Think! Absolwentka MBA Thames Valley University, EMCC Certyfikowany Coach, Reiss Motivation Profile Master Coach, trenerka, wykładowczyni, mentorka. W Fundacji Think! odpowiedzialna za nawiązywanie współpracy z partnerami, opracowywanie koncepcji projektów, kierowanie zespołami projektowymi, tworzenie merytorycznych treści na portale wiedzowe, szkolenia, konsultacje biznesowe, mentoring. Doświadczona menadżerka z ponad 20 letnim doświadczeniem w realizacji projektów dla sektora wyspecjalizowanych usług dla biznesu w obszarze doradztwa, badań i analiz rynku, sprzedaży usług, usprawnianiu procesów biznesowych dla sektorów: m.in. FMCG, edukacyjnego, telekomunikacyjnego, finansowego, motoryzacyjnego, budowlanego, wzornictwa przemysłowego.
Katarzyna Gębala – przedsiębiorca, menadżer z ponad 25 letnim doświadczeniem, prezes zarządu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale pedagogicznym oraz studiów podyplomowych na wydziale zarządzania. Praktyk sprzedaży i zarządzania w branży FMCG z dużym doświadczeniem w budowaniu firmy od start-upu do kilkuset-osobowego zespołu, działającej na rynku polskim i w wielu krajach Europy, prowadzącej zarówno produkcję, jak i sprzedaż. W roku 2021 kierowana przez nią firma rodzinna pozyskała dużego inwestora branżowego i stała się częścią globalnej organizacji. Równolegle do standardowych obowiązków związanych z zarządzaniem intensywnie rosnącym biznesem ukończyła programy szkoleniowe z zakresu rozumienia mechanizmów zachowań grupowych i organizacyjnych, prowadzone przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz IGO Consultancy Services Ltd w Londynie, UK.
Dominik Goss – founder, inwestor, trener i mentor – od ponad 20 lat łączy świat technologii z rozwojem umiejętności fundamentalnych. Współtworzył firmy technologiczne (m.in. Inwedo, Coffideas), wspierając zespoły i liderów w budowaniu kultur opartych na zaufaniu, feedbacku i współpracy. Ma za sobą ponad 300 wystąpień – od keynote’ów i TEDx, przez warsztaty i szkolenia, po panele dyskusyjne – i pomaga innym odnaleźć autentyczność oraz pewność siebie na scenie i w biznesie. Wierzy, że technologia jest dźwignią, ale to człowiek jest fundamentem. Prywatnie pasjonat nart, tenisa, golfa i ścigania się na symulatorach F1. Również – zaangażowany rodzic, który stara się nie tylko nadążać za światem swoich dzieci, ale też budować z nimi relację opartą na rozmowie, zaufaniu i uważności.
Marcin Górzyński – przedsiębiorca i inwestor działający na styku nieruchomości, hotelarstwa i nowych technologii, prezes Aquila Group oraz Refindi. W ramach Aquila Group rozwija projekty inwestycyjne i doradcze w sektorze HoReCa, rekreacji i turystyki, łącząc innowacyjny design, technologie i zrównoważony rozwój. Jest twórcą Refindi.com – platformy, która usprawnia proces zwrotu rzeczy zagubionych w hotelach i na eventach, budując nową jakość doświadczeń gości. Aktywny w YPO Poland i Fundacji Think!, wspiera rozwój liderów oraz mentoruje młodych przedsiębiorców. Pasjonat fotografii dokumentalnej, członek ZPAF i Rady Fundacji Instytutu Fotografii Fort, promuje polską sztukę fotograficzną w Polsce i na świecie.
Julita Jaworska La Mantia – przedsiębiorczyni od 25 roku życia, od 2009 roku w sektorze usług i produkcji spożywczej. Producentka niszowych lodów konfekcjonowanych, odkrywająca nowe trendy dzięki doświadczeniu i intuicji prawdziwego badacza z pasją. Odpowiedzialna w firmie Mastro Lucibello za jakość, rozwój i wprowadzanie nowych produktów, jak też za zarządzanie zespołem. Jest coachem fundacji “Le ali di Camilla” we Włoszech. Absolwentka komunikacji społecznej na szwajcarskim Uniwersytecie w Lugano. Specjalizuje się w szkoleniach, mental coachingu. Pracuje ze start-upami, firmami rzemieślniczymi, jak też z różnorodnymi placówkami i organizacjami. Badacz nowych dróg biznesowych.
Marcin Kowalski – absolwent Politechniki Łódzkiej na wydziale Elektrotechniki i Elektroniki. Absolwent podyplomowych studiów zarządzania na SWPS w Warszawie. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla dużych klientów z sektora finansowego i telekomunikacyjnego. ex-CTO. Odpowiadał za technologiczną strategię 1500-osobowej organizacji i strategię Go-To-Market. Ma doświadczenie w zarządzaniu kilkudziesięcioosobowymi zespołami. Specjalizuje się w usługach IT dla rynków finansowych, transformacji cyfrowej, migracji do chmury, strategii zarządzania danymi i w zastosowaniach sztucznej inteligencji. Ma doświadczenie w programach mentoringowych zarówno jako mentor, jak i mentee. Stawia na strategię, odpowiedzialność i mierzalne efekty. Poza biurem, Marcin zajmuje się grą na perkusji i fotografią, jest tatą 9-latka.
Anna Ledwoń-Blacha –strateżka marketingu i ekspertka brandingu z 15-letnim doświadczeniem. Współtworzyła agencję More Bananas i społeczność Crash Mondays, dziś prowadzi własną firmę doradczą brandwitch.pl. Autorka książek „Strategiczne podejście do działania w social mediach” oraz „Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku”, a także speakerka TEDx. Od lat szkoli i prowadzi warsztaty – na sali szkoleniowej spędziła ponad 4000 godzin. Współpracuje z IAB Polska i IT Media, wykłada na AGH, WSB i innych uczelniach. Pracowała dla marek takich jak Pandora, Capgemini, InPost, mBank czy Lufthansa, a także dla organizacji społecznych – m.in. Akcji Menstruacja czy Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste. Specjalizuje się w strategii komunikacji, customer experience i nowoczesnym marketingu opartym na danych. Od kilku lat wdraża w pracy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji.
Mariusz Lewandowski –przedsiębiorca, szkoleniowiec, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki z zakresu marketingu i budowania marki. Od kilku lat wspiera lokalne środowiska start-upowe, organizator cyklicznych wydarzeń networkingowych dla marketerów i przedstawicieli MSP. Twórca kursu video poświęconego wykorzystaniu serwisu LinkedIn w budowaniu marki osobistej, wydanego przez grupę Helion. Prywatnie fan dobrej kawy, spędzania czasu na łonie natury i wykręcania kilometrów na rowerze. Na Instagramie pokazuje kulisy pracy na uczelni i w biznesie jako @panwykladowca.
Paweł Mazur – doświadczony Project Manager z ponad 25-letnim stażem w branży finansowej. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML), wdrożeń systemów IT, bankowości elektronicznej oraz operacji bankowych. Przez wiele lat prowadził globalne projekty technologiczne w Citibank Europe, odpowiadając m.in. za wdrożenia systemów AML, polityki retencji danych oraz transformacji procesów jakościowych. Obecnie pracuje jako Project Manager w Nationale-Nederlanden, gdzie rozwija kompetencje w zarządzaniu projektami w sektorze ubezpieczeniowym, realizując wdrożenia systemów oraz współpracując z zespołami biznesowymi i technologicznymi. Paweł posiada szeroką wiedzę z zakresu compliance, zarządzania ryzykiem, bezpieczeństwa informacji. W pracy stawia na skuteczną komunikację, wysoką jakość realizowanych projektów oraz ciągły rozwój.
Diana Pieczyńska – ekspertka ds. zarządzania jakością (CS QA) w procesach obsługi klienta oraz certyfikowany mentor EMCC. Wieloletnie doświadczenie zdobyła w międzynarodowym środowisku, pracując m.in. w sektorze finansowym i game development. Wiedzą i umiejętnościami dzieli się z zespołem obsługi klienta w firmie Ten Square Games – wspiera w rozwoju kompetencji miękkich oraz w realizacji celów. Jest odpowiedzialna za proces skutecznej komunikacji z klientem oraz doskonalenie strategii jakości w tym zakresie. Jej prywatne zainteresowania krążą wokół rozwoju, motywacji i osobowości człowieka, stąd chętnie sięga po lektury związane z samorozwojem, psychologią, coachingiem. Aktualnie jest w trakcie certyfikacji z life & business coachingu na poziomie Coach Praktyk. Prywatnie mama dwojga nastolatków, uwielbia gry komputerowe i planszowe. Miłośniczka psów rasy Border Collie.
Dariusz Piwiński – ekspert ds. sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczeniem zdobytym na stanowiskach kierowniczych, w czołowych firmach z branż automotive, retail i FMCG. Zwiększa skuteczność procesów biznesowych, z powodzeniem łącząc obszary twarde i miękkie w zarządzaniu. Jako praktyk i coach wspiera organizacje w zarządzaniu. Wdraża złożone procesy m.in. restrukturyzacyjne, zmiany organizacyjne, systemy wynagrodzeń wiążące aktywność handlową z celami, motywacją i jakością. Ponadto doradza w analizie i zarządzaniu zmianą. Jako trade manager odpowiadał także za sprzedaż wielokanałową, w tym realizację celów ilościowych i jakościowych. Specjalizuje się również w negocjacjach biznesowych. Aktualnie pracuje w firmie 4Result, wcześniej w VW Group Polska.
Małgorzata Polak – wiceprezes zarządu Fundacji Think! Socjolog, z ponad 15 letnim doświadczeniem w przygotowaniu i koordynacji projektów finansowanych ze środków unijnych, zagranicznych i krajowych. Doświadczenie biznesowe zdobywała w instytucjach finansowych, venture capital oraz instytucie naukowym. Opracowywała, kierowała projektami i zespołami w zakresie edukacji, kultury, aktywizacji społecznej, zawodowej i przedsiębiorczości. W programie wykorzystuje swoje umiejętności analityczne w konsultacjach prowadzonych z młodymi przedsiębiorcami. Wierzy, że we współpracy z innymi, w spotkaniach i relacjach z ludźmi tkwi ogromna sprawcza siła. Odpowiedzialna za tworzenie treści merytorycznych portalu Rozwijamy.edu.pl oraz szkoleniowych, rozwój i kierowanie Programem Rozwoju Przedsiębiorczości i portalem Rozwijamy.edu.pl.
Grzegorz Skibiński – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu, współzałożyciel think tanku HR Influencers, Senior HR Operations Manager w Fujitsu Technology Solutions, trener FRIS®. Bogate, kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich, zbudowane na pracy zarówno w globalnych korporacjach, administracji rządowej, jak i firmach wdrożeniowych z branży IT. Zdobyte doświadczenie łączy z obszarem uniwersyteckim jako członek Executive Education Advisory Board na Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca uniwersytecki. Lider licznych projektów Wolontariatu oraz propagator idei CSR’u i dzielenia się wiedzą. Czynnie wspiera organizacje pozarządowe, a szczególnie blisko współpracuje z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK!, Fundację Zwolnieni z Teorii oraz Stowarzyszeniem Centrum Wolontariatu. Mentor w programach wsparcia przedsiębiorczości i indywidualnych ścieżkach kariery. Koordynator, twórca oraz doradca w licznych programach mentoringowych.
Katarzyna Stochaj – specjalista w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego oraz prawa pracy. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie jako radca prawny świadcząc obsługę prawną zarówno w ramach stosunku pracy, jak i w ramach prowadzonej samodzielnie przez ponad 10 lat Kancelarii Prawnej. Na przestrzeni swojej kariery zawodowej zajmowała się kompleksową obsługą prawną zarówno podmiotów gospodarczych, w tym spółek, jak i instytucji rządowych i samorządowych, obejmując szerokie spektrum spraw towarzyszących działalności tych podmiotów, począwszy od spraw organizacyjnych, poprzez sprawy bieżące, pracownicze, zawieranie różnego typu umów oraz zastępstwo procesowe. Uczestniczyła również czynnie w procesach tworzenia różnych form podmiotów gospodarczych oraz w ich przekształceniach. Szczególnym obszarem aktywności jest proces negocjacji, tworzenia i zawierania umów regulujących zasady współpracy partnerów biznesowych.
Marta Sulimowicz – wicestarosta piaseczyński, trenerka biznesu, mentor, coach John Maxwell Leadership Certified Team, certyfikowana konsultantka MaxieDisck, trenerka oddechu, przedsiębiorca, menadżer z ponad 20 letnim doświadczeniem. Ekspert z zakresu sprzedaży, zakupów oraz administracji publicznej. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego na wydziale zarządzania, marketingu, psychologii ekonomicznej, studiów doktoranckich na Wydziale Ekonomii w Instytucie Pracy i Spraw Społecznych w Warszawie oraz studiów podyplomowych na wydziale rachunkowości i zarządzania finansami w jednostkach sektora finansów publicznych w Akademii Leona Koźmińskiego, Podatki i prawo podatkowe na Wydziale Prawa i Administracji UW; Administracja w Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego UW oraz Menadżer jakości w Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie lubi czytać książki biograficzne i psychologiczne, jej pasją są podróże i gotowanie.
Magdalena Sułek-Domańska – dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju i stosunków zewnętrznych. Wykładowczyni zrównoważonego marketingu. Ekspertka w zakresie wdrażania zasad ESG w praktyce. Audytorka wewnętrzna, liderka ds. praw człowieka i DEI. Skuteczna i kreatywna dyrektorka ds. komunikacji i PR. Twórczyni produktów i programów uwzględniających cele środowiskowe, społeczne i biznesowe. Według magazynu „My Company” jedna z ESG Angels Polski. Od wielu lat menedżerka w obszarze komunikacji korporacyjnej, lokalnej, wewnętrznej i kryzysowej. Konsultantka w zakresie inwestycji publicznych, a także licznych programów poświęconych zaangażowaniu społecznemu i gospodarce o obiegu zamkniętym. Twórczyni różnych inicjatyw międzysektorowych, takich jak Koalicja 5 Frakcji (5frakcji.pl), Koalicja na rzecz BHP oraz rozwiązań w obszarze innowacji społecznych. Laureatka wielu nagród, w tym EFFIE, IPRA Golden World Award, ESG Innovation, Sustainable Award oraz nagrody Ludzie, którzy zmieniają biznes.
Ewa Trzcińska – Ekspertka w dziedzinie zarządzania z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim, Executive & Team coach / Mentorka / Przedsiębiorczyni. Łączy kompetencje coacha i mentora z blisko 30 letnim doświadczeniem współzarządzania rodzinną firmą produkcyjną, należącą do francuskiej grupy kapitałowej. Zna i rozumie nie tylko procesy
sprzedażowe i analityczne, ale także produkcyjne. Zna także i rozumie wyzwania firm rodzinnych,plusy i minusa łączenia relacji osobistych i zawodowych, a także trudności procesu sukcesji. Założycielka Centrum Rozwoju Biznesu, gdzie z pasją, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w obszarze zarządzania. Mentorka w Fundacja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet oraz Fundacja Liderek Biznesu. Absolwentka Uniwersytetu SWPS na kierunku Zarządzanie i Przywództwo oraz Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła Szkołę Mentorów Biznesu na poziomie Mentor Practitioner. Pasjonatka jazdy konnej i narciarstwa.
Inga Tymińska – przedsiębiorca, współzałożycielka i inicjatorka firmy EduBroker Sp. z o.o., której misją jest promowanie na polskim rynku wysokiej jakości usług szkoleniowych. Jako Prezes Zarządu kieruje ponad 20-osobowym zespołem – zarządza pracą działu doradców szkoleniowych, tworzy plany rozwojowe firmy oraz dba o kontakt z kluczowymi klientami i partnerami. Ekspertka w zakresie doradztwa szkoleniowego, metodyki szkoleń, współtwórczyni ścieżki karier. Pomaga w doborze sprawdzonych oferentów usług HR. Specjalizuje się w przygotowaniu koncepcyjnym i prowadzeniu projektów o charakterze wieloetapowym i projektowym, wymagającym ścisłej współpracy z firmą klienta. Wdraża procesy i rozwiązania. Jako reprezentantka firmy brała udział w prelekcjach poświęconych rynkowi szkoleń. W tym roku została uhonorowana tytułem Lidera profesjonalnego doradztwa na rynku szkoleń w konkursie Polish Businesswoman Awards.
Izabella Woźnicka – adwokat WP LAW KANCELARIA PRAWNA WOŹNICCY & PARTNERS, mentor, szkoleniowiec. Specjalizuje się w postępowaniach sądowych z zakresu prawa gospodarczego, cywilnego, w tym w skomplikowanych procesach odszkodowawczych, reprezentuje również Klientów w postępowaniach ekstradycyjnych i deportacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów gospodarczych. Wspiera Startup’y, doradza stowarzyszeniom oraz fundacjom. Doradza klientom w zakresie organizowania działalności gospodarczej, przeprowadzając dla nich audyty, tworząc schematy działania oraz wdrażając procedury dla ich prawidłowego funkcjonowania.
Tomasz Zaręba – doświadczony lider i ekspert d.s. zarządzania infrastrukturą technologiczną oraz wdrażania globalnych programów/projektów informatycznych. Ponad 20 letnie doświadczenie lidera organizacji zdobył w grupie Citi, zarządzając międzynarodowymi zespołami utrzymania krytycznych systemów informatycznych, przeprowadzając transformację organizacji oraz wdrażając kompleksowe rozwiązania na świecie. Pracując w międzynarodowym środowisku oraz mając ścisłych współpracowników na wszystkich kontynentach wykorzystuje różnorodność kultur do zwiększenia efektywności zarządzania zasobami ludzkimi oraz budowaniem i doskonaleniem procesów i usług. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, działając w programach mentorskich w Citi oraz udzielając się w organizacji ABSL (Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych).