Dowiedz się

fot. Fotolia.com

Żyjemy w epoce promocji. Jeśli chcemy zdobyć klientów, jeśli chcemy zyskać wpływ w organizacji, jeśli jeszcze szerzej – chcemy skutecznie oddziaływać na rynku (produktów czy idei) musimy zadbać o swój wizerunek, o to jak jesteśmy postrzegani i opisywani, z jakimi wartościami identyfikują nas inni.

fot. Fotolia.com

Można mówić, ale niekoniecznie być słyszanym i zrozumianym. To szczególnie ważne, kiedy chcesz dbać o swój wizerunek w internecie. Jeśli poznasz te mechanizmy i zastosujesz je w swojej komunikacji, będziesz bliżej osiągnięcia pożądanego celu.

fot. Fotolia.com

Jak cię widzą, tak cię piszą! Twój wizerunek świadczy o tobie i może być jedną z najważniejszych, i najcenniejszych wartości. W szczególności w świecie biznesu – tego wielkiego i tego małego.

fot. Fotolia.com

Nie ma cię w sieci, nie istniejesz”. Na pewno znasz to stwierdzenie, , które dla wielu osób jest równoznaczne z tym: „Róbta, co chceta!” O ile do pierwszego należałoby dodać - „dla klienta i odbiorcy” – i wyjaśnia nam znaczenie funkcjonowania w sieci, o tyle drugie – w odniesieniu do wizerunku i działania w sieci – może być szkodliwe i działać jak miecz obosieczny.

Chmura tagów

Erasmus dla przedsiębiorców  ICT  Internet  Kluczowe kompetencje  Konstytucja dla biznesu  Prawo Przedsiębiorców  Strategia  TIK  USP  Warsztaty  agencja artystyczna  badania  badania studentów i absolwentów  biznes model  biznes plan  biznesowe inspiracje  budżet  cechy lidera  czynniki sukcesu firm  decyzyjność  działalność nierejestrowa  eksperci  finanse  firmy rodzinne  focus na klienta  historia sukcesu  inkubatory  inspiracje  kluczowe kompetencje  kompetencje ICT  kompetencje miękkie  komunikacja  komunikowanie  kreatywność  life long learning  lifelong learning  mapa zasobów  model biznesowy  model canvas  motywacja  myślenie algorytmiczne  nauczyciele  nowe przepisy  organizacja projektu  pierwsze kroki  pierwsze kroki na rynku pracy  planowanie  planowanie sprzedaży  początki w biznesie  podatki  pomysł na biznes  pomysł na działalność  post-prawda  postawa przedsiębiorcza  pozyskiwanie klientów  programy unijne dla młodych przedsiębiorczych  prowadzenie prezentacji  przedsiębiorczość  przywództwo  raport  raport Polskie Startupy 2017  raport z badań  rejestracja firmy  rozwijanie kompetencji  rozwijanie komptencji  rozwój osobisty  ryzyko  sieciowanie  sprzedaż  start-up  start-upy w Dolinie Krzemowej  startup  szkolenia  szkolenie  trudności w biznesie  uczenie się  ulga na start  unikalna propozycja sprzedaży  unikalna wartość sprzedażowa  warsztaty  warsztaty Własny biznes  warto poszukiwać  wizerunek  współpraca  wywiad  wywiady  zakładanie firmy  zarządzanie projektem  źródła finansowania  

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.