Dowiedz się

fot. Fotolia.com

Żyjemy w epoce promocji. Jeśli chcemy zdobyć klientów, jeśli chcemy zyskać wpływ w organizacji, jeśli jeszcze szerzej – chcemy skutecznie oddziaływać na rynku (produktów czy idei) musimy zadbać o swój wizerunek, o to jak jesteśmy postrzegani i opisywani, z jakimi wartościami identyfikują nas inni.

fot. Fotolia.com

Można mówić, ale niekoniecznie być słyszanym i zrozumianym. To szczególnie ważne, kiedy chcesz dbać o swój wizerunek w internecie. Jeśli poznasz te mechanizmy i zastosujesz je w swojej komunikacji, będziesz bliżej osiągnięcia pożądanego celu.

fot. Fotolia.com

Jak cię widzą, tak cię piszą! Twój wizerunek świadczy o tobie i może być jedną z najważniejszych, i najcenniejszych wartości. W szczególności w świecie biznesu – tego wielkiego i tego małego.

fot. Fotolia.com

Nie ma cię w sieci, nie istniejesz”. Na pewno znasz to stwierdzenie, , które dla wielu osób jest równoznaczne z tym: „Róbta, co chceta!” O ile do pierwszego należałoby dodać - „dla klienta i odbiorcy” – i wyjaśnia nam znaczenie funkcjonowania w sieci, o tyle drugie – w odniesieniu do wizerunku i działania w sieci – może być szkodliwe i działać jak miecz obosieczny.

Newsletter

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.