4 kluczowe strategie na nowe czasy

Co ma wspólnego strategia biznesowa z teorią ewolucji? Dlaczego przedsiębiorcy powinni korzystać z taktyki Bruce’a Lee? Jak stać się “Chinami” swojej branży? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w prezentacji STRATEGIA NA NOWE CZASY Wojciecha Ławniczaka – moderatora procesów innowacji i twórcy modeli biznesowych opartych na podejściu human-centered.

W krótkiej, dynamicznej, a dzięki temu bardzo ciekawej formie, ekspert pokazuje, jakie kompetencje przedsiębiorców oraz cechy biznesów decydują dziś o przewadze konkurencyjnej. Koncentruje się na kilku najważniejszych aspektach strategicznego myślenia i działania w rzeczywistości, która nabrała kosmicznego przyspieszenia:

  1. Szybkie i trafne DECYZJE podejmowane pod presją czasu.
  2. Zwinna i szybka REAKCJA na zmieniające się okoliczności.
  3. DANE na temat konsumentów jako podstawa najlepszych strategii.
  4. UMIEJĘTNOŚCI na nowe czasy:
  • włączony radar, czyli ciągła obserwacja rynku,
  • współpraca, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy,
  • rozpoznawanie rynku kontrolowanym bojem, czyli testy, eksperymenty, prototypy.

Twierdząc, że „kto ma dane, ten ma przewagę”, autor podpowiada, gdzie szukać inspiracji oraz informacji o konsumentach i trendach, które są podstawowym punktem odniesienia przy podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych. Podkreśla znaczenie rozmów z klientami, analizowania trendów i zachowań. Jednocześnie przekazuje instrukcje, podpowiadając, jak je wykorzystać w strategicznym myśleniu i działaniu.

Obejrzyj i wysłuchaj, by przygotować się na nieprzewidywalne!

Serdecznie zachęcamy do obejrzenia materiału Wojciecha Ławniczaka pt.,, Strategie na nowe czasy”.

 

 

Wojciech Ławniczak – Ceo Very Human Services. Doświadczony strateg, moderator procesów innowacyjnych, przedsiębiorca. Jeden z pionierów service design w Polsce, współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem. Współpracuje z firmami i organizacjami w obszarze strategii, innowacji i designu. Inwestuje w modelu venture design.