W krótkiej, dynamicznej, a dzięki temu bardzo ciekawej formie, ekspert pokazuje, jakie kompetencje przedsiębiorców oraz cechy biznesów decydują dziś o przewadze konkurencyjnej. Koncentruje się na kilku najważniejszych aspektach strategicznego myślenia i działania w rzeczywistości, która nabrała kosmicznego przyspieszenia:
- Szybkie i trafne DECYZJE podejmowane pod presją czasu.
- Zwinna i szybka REAKCJA na zmieniające się okoliczności.
- DANE na temat konsumentów jako podstawa najlepszych strategii.
- UMIEJĘTNOŚCI na nowe czasy:
- włączony radar, czyli ciągła obserwacja rynku,
- współpraca, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy,
- rozpoznawanie rynku kontrolowanym bojem, czyli testy, eksperymenty, prototypy.
Twierdząc, że „kto ma dane, ten ma przewagę”, autor podpowiada, gdzie szukać inspiracji oraz informacji o konsumentach i trendach, które są podstawowym punktem odniesienia przy podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych. Podkreśla znaczenie rozmów z klientami, analizowania trendów i zachowań. Jednocześnie przekazuje instrukcje, podpowiadając, jak je wykorzystać w strategicznym myśleniu i działaniu.
Obejrzyj i wysłuchaj, by przygotować się na nieprzewidywalne!
Serdecznie zachęcamy do obejrzenia materiału Wojciecha Ławniczaka pt.,, Strategie na nowe czasy”.
Wojciech Ławniczak – Ceo Very Human Services. Doświadczony strateg, moderator procesów innowacyjnych, przedsiębiorca. Jeden z pionierów service design w Polsce, współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem. Współpracuje z firmami i organizacjami w obszarze strategii, innowacji i designu. Inwestuje w modelu venture design.